МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СТУДЕНТІВ-СТРУННИКІВ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЇЇ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Ши Юе

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287894

Ключові слова:

музично-виконавська компетентність; студенти-струнники; віолончелісти; скрипалі; система педагогічних умов; методичні принципи

Анотація

У статті розкривається сутність системи педагогічних умов ефективного формування музично-виконавської компетентності студентів-струнників у процесі професійної підготовки у вищому мистецькому закладі освіти. Розглянуті педагогічні умови, які сприяють формуванню означеного феномена, усвідомлюються як найдоцільніші. Подається авторське визначення поняття “системи педагогічних умов” та їх контент; розкриваються специфічні особливості кожної зі складових системи у підготовці віолончелістів та скрипалів. Визначається зміст поняття “музично-виконавська компетентність” студентів-струнників.

Біографія автора

Ши Юе

аспірантка Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна-Китай

Посилання

Vasylenko, L.M. (2012). Hedonistychni zasady vokalnoyi pidgotovky maybutnikh uchyteliv muzychnogo mystetstva: teoriya ta e metodyka [Hedonistic principles of vocal training of future music teachers: theory and methodology: monograph]. Кyiv, 336 p. [in Ukrainian].

Gudimov, D.B. (2014). Shkoly hry na violoncheli ХVIII–XXI stolittya: іstorychnyi оhlyad, tradytsiyi і suchasni novatsiyi [Chello schools of the 18–21 centuries: historical overview, traditions and modern innovations]. Herald МDUКМ. Moskow, No. 3 (59). pp. 237–243.

Zavalko, K.V. (2005). Tvorchist yak skladova samovdoskonalennya maybutnoho vchitelya-skrypalya [Creativity as a component of selg-improvement of the future violin-teacher]. Scientific jornal of NPU by M.P. Drahomanov, book 16. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice. Kyiv, Vol. 4 (14). pp. 32–36. [in Ukrainian].

Zaytseva, A.V. (2016). Pedagogichni umovy formuvannya khudozhno-komunikatyvnoyi kultury maybutnogo vchitelya musyky [Pedagogikal conditions for the formation of the artistic and mental culture of the future music teacher]. Pedagogical education: theory and practice. Kamianets-Podilskiy National Universuty, named after I. Ohienko. Institute of Pedagogy of National Academy of Science of Ukraint. Kamianets-Podilskiy. Book 20. Vol. 2. pp. 42–48. [in Ukrainian].

Naida, Yu.M. (2012). Formuvannya vlasnoho stylyu vykladannya muzyky u studentiv vyshchykh pedahohichnykh zakladiv [Formation of one`s own music teacher style among students of higher pedagogical institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 21 p. [in Ukrainian].

Padalka, G.M. (2008). Pedagogika mystetstv (Teoriya i metodyka vykladannya mystetskykh dystsyplin) [Art pedagogy (theory and teaching methods of art disciplines)]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].

Pedahohika: Bolshaya sovremennaya entsyklopediya (2005). [Pedagogika: A Ladge modern encyclopedia]. Мinsk, 720 p.

Teryayeva, L.A. (2017). Metodychnu rekomendatsiyi do formuvannya metodychnoyi kompetentsiyi maybutnikh uchiteliv muzyky na zanyattyakh z khorovoho dyryhuvannya [Methodical recommendations for the formation of future music teachers in choral conducting classes]. Kyiv, 32 p. [in Ukrainian].

Shi, Yue. (2020). Osvitnya ta kontsertno-vykovavska diyalnist suchasnykh muzykantiv-violonchelistiv Kytayskoyi Narodnoyi Respubliky [Educational and concert performance activities of moderb cellist musicians of the People’s Republic of China]. Scientific bulletin “Musical art and culture”. Оdessa, Book 2. Vol. 30. pp. 466–477. DOI: https://doi.org/10.31723/2524-0447-2020-30-2-35 [in Ukrainian].

Competency-Based Teacher Education: Progress, Problems and Prospects / Ed. by W.R. Houston, R.B. Howsam. Chicago: Science Research Association, 1972. Vol. X. 182 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-02

Номер

Розділ

Статті