FEATURES OF TRAINING FUTURE JOURNALISTS IN CURRENT CONDITIONS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287895Ключові слова:
медіаландшафт; конвергенція ЗМІ; реформа освіти; навчання; інноваційне навчанняАнотація
Зі стрімким розвитком медіа-ландшафту підготовка майбутніх журналістів потребує вирішення нових проблем, пов’язаних із технологічним прогресом і глобальним контекстом. Сценарії підготовки слід розробляти в двох контекстах, водночас встановлюючи автономію самої дисципліни та навчання. В епоху медіа конвергенції складність самої журналістики, яка охоплює кілька сфер, збагачує знання студентів, але також і послаблює їх унікальність. Тому до практиків новин висуваються нові вимоги, включаючи здатність інтегрувати складну інформацію, використовувати різні комунікаційні навички та брати участь у плануванні міжмедійної комунікації. Новинна освіта покликана забезпечити майбутніх журналістів до поточного конвергентного медіа-середовища, а також впливати на подальший розвиток і просування медіа конвергенції.
Посилання
Anonymous (2023). What’s trending in social media. Paint & Coatings Industry, 39 (4), pp. 45–46.
Austin, L.L. (2019). Five trends to watch in journalism. Studia Universitatis Babeș-Bolyai. Ephemerides, 63 (1), pp. 45–66. https://doi.org/10.24193/subbeph.2019.1.02.
Cai, W. (2012). How media convergence has affected news dissemination. In Media convergence and convergence news. People’s Publishing House.
Cai, W. (2014). Media convergence: opportunities and problems facing national strategic layout. Contemporary Communication, 2014 (6), pp. 8–10.
Chu, T.Y. (2010). On training mode of the innovation of journalism talents. Journal of Liaoning Technical University (Social Science Edition), 12 (4), pp. 432–434.
Franks, B. (2013). In Harnessing Big Data. pp. 3–4. People’s Posts and Telecommunications Press.
Hanna, M. & Sanders, K. (2007). Journalism education in britain: who are the students and what do they want? Journalism practice, 1 (3), pp. 404–420. https://doi.org/10.1080/17512780701505093.
Heravi, B. (2018). 3WS of data journalism education: what, where and who? Journalism Practice, 4 (18), pp. 349–366. https://doi.org/10.1080/17512786.2018.1463167.
Li, Y. (2021). The status of media convergence and lts lmpact on media industry. Media Forum, 4 (13), pp. 25–26.
Liu, M.Y. & Yuan, X.C. (2018). Convergence and integration: two trends of journalism and mass communication education in the new media environment. Chinese Journal of Journalism & Communication, 40 (9), pp. 128–148.
Liu, Y. (2016). Thoughts on the cultivation of news communication talents in the big data era. Heilongjiang Science and Technology Information, 2016 (08), pp. 293.
Tan, H. (2023). Research on the competitiveness of newspaper industry under the trend of media convergence. Doctoral dissertation, Hunan University, https://doi.org/DOI:10.7666/d.y1511013.
Wang, C.L. & Niu, B. (2008). From theory to practice, from teaching to media. Press Circles, 2008 (1), https://doi.org/10.15897/j.cnki.cn51-1046/g2.2008.03.060.
Wang, L. (2014). Get through the last mile of MOOC learning. High Technology and Industrialization, 2014 (3), pp. 86–87.
Wang, Y. (2023). Thoughts on the reform of journalism and communication education in colleges and universities in the big data era. West China Broadcasting TV, 44 (1), pp. 90–92.
Yanan, Z. (2010). The connection between journalism education and practice under the new media environment. Chinese Journalist, 2010 (12), pp. 90–91.
Zhang, J.Q. (2022). Intelligent media paradigm-logic and trend of artificial lntelligence empowered media lndustry. TV research, 2022 (11), pp. 95–98.
Zhu, L.Z.D.Y. (2018). Interdisciplinary learning in journalism: a Hong Kong study of data journalism education. Asia Pacific Media Educator, 28 (1), pp. 16–37. https://doi.org/10.1177/1326365X18780417.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.