МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ КРЕАТИВНИХ ТЕКСТІВ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287903Ключові слова:
креативність; креативне письмо; критерії оцінювання; оцінювання креативних текстів; технологія оцінюванняАнотація
У статті розглядається проблема оцінювання англомовних креативних письмових тестів, створених за допомогою методики креативного письма, визначено критерії їх оцінювання. Представлена технологія оцінювання такого типу текстів, заснована на трьох принципах: багатокритеріальному підході до вимірювання якості креативних робіт; відсутності неконструктивної критики і об’єктивності оцінювання; опорі на розвивальне оцінювання. Виділені необхідні умови застосування технології. Проаналізовано результати опитування студентів щодо організації оцінювання креативних письмових текстів англійською мовою.
Посилання
Abraham, U. (2010). Bewertung productiv-kreativer schriftlicher Texte // Deutschunterricht in Theorie und Praxis [Assessment of Productive and Creative Writing Skills // Lessons of German Language in Theory and Practice]. Band 11/3. s. 89–115. [in German].
Bottcher, I., Becker-Mrotzek, M. (2003). Texte bearbeiten, bewerten und benoten [Editing, Evaluating, and Grading Writing].Berlin: Cornelsen Scriptor Verlag. 92 s. [in German].
Carter, R. (2004). Language and Creativity. London, England: Routledge. 255 p. [in English].
Harper, G. (2008). Creative Writing Studies: Practice, Research and Pedagogy. Clevedon: Multilingual Matters. 169 p. [in English].
Schreiter, I. (2002). Schreibversuche. Kreatives Schreiben bei Lernern des Deutschen als Fremdsprache [Writing Аttempts. Creative Writing for Those Who Learn German as a Foreign Language]. Munchen: Judicium Verlag. 235 s. [in German].
Spinner, K. (2001). Kreativer Deutschunterricht [Creative Ways to Learn German]. Seelze: Kallmeyer Verlag. 192 s. [in German].
Tarnoposky, O. (2005). Creative EFL Writing as a Means of Intensifying English Writing Skill Acquisition: A Ukrainian Experience. Available at: http://www.teslcanadajournal.ca/index.php/tesl/article/view/79 [in English].
Wolfrum, J. (2010). Kreativ schreiben. Gezielte Schreibforderung fur jugendliche und erwachsene Deutschlernende (DaF/DaZ) [Write Creatively. Targeted Writing Tasks for Youth and Adults Who Learn German]. 1. Aufl. Ismaning: Hueber Verlag. 183 s. [in German].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.