МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ КРЕАТИВНИХ ТЕКСТІВ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Наталія Сем’ян

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287903

Ключові слова:

креативність; креативне письмо; критерії оцінювання; оцінювання креативних текстів; технологія оцінювання

Анотація

У статті розглядається проблема оцінювання англомовних креативних письмових тестів, створених за допомогою методики креативного письма, визначено критерії їх оцінювання. Представлена технологія оцінювання такого типу текстів, заснована на трьох принципах: багатокритеріальному підході до вимірювання якості креативних робіт; відсутності неконструктивної критики і об’єктивності оцінювання; опорі на розвивальне оцінювання. Виділені необхідні умови застосування технології. Проаналізовано результати опитування студентів щодо організації оцінювання креативних письмових текстів англійською мовою.

Біографія автора

Наталія Сем’ян

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур Навчально-наукового інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Abraham, U. (2010). Bewertung productiv-kreativer schriftlicher Texte // Deutschunterricht in Theorie und Praxis [Assessment of Productive and Creative Writing Skills // Lessons of German Language in Theory and Practice]. Band 11/3. s. 89–115. [in German].

Bottcher, I., Becker-Mrotzek, M. (2003). Texte bearbeiten, bewerten und benoten [Editing, Evaluating, and Grading Writing].Berlin: Cornelsen Scriptor Verlag. 92 s. [in German].

Carter, R. (2004). Language and Creativity. London, England: Routledge. 255 p. [in English].

Harper, G. (2008). Creative Writing Studies: Practice, Research and Pedagogy. Clevedon: Multilingual Matters. 169 p. [in English].

Schreiter, I. (2002). Schreibversuche. Kreatives Schreiben bei Lernern des Deutschen als Fremdsprache [Writing Аttempts. Creative Writing for Those Who Learn German as a Foreign Language]. Munchen: Judicium Verlag. 235 s. [in German].

Spinner, K. (2001). Kreativer Deutschunterricht [Creative Ways to Learn German]. Seelze: Kallmeyer Verlag. 192 s. [in German].

Tarnoposky, O. (2005). Creative EFL Writing as a Means of Intensifying English Writing Skill Acquisition: A Ukrainian Experience. Available at: http://www.teslcanadajournal.ca/index.php/tesl/article/view/79 [in English].

Wolfrum, J. (2010). Kreativ schreiben. Gezielte Schreibforderung fur jugendliche und erwachsene Deutschlernende (DaF/DaZ) [Write Creatively. Targeted Writing Tasks for Youth and Adults Who Learn German]. 1. Aufl. Ismaning: Hueber Verlag. 183 s. [in German].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-02

Номер

Розділ

Статті