МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ ФАРМАЦЕВТАМ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287913Ключові слова:
вища освіта; майбутні фармацевти; професійна підготовка; міждисциплінарний підхід; фахові дисципліни; хіміко-біологічні дисципліниАнотація
У статті розглянуто окремі історичні аспекти становлення фармацевтичної освіти в Україні. Аргументовано актуальність використання міждисциплінарного підходу в системі викладання фахових дисциплін майбутнім фармацевтам. Уточнено сутність фармації, що визначає напрями професійної діяльності майбутніх фармацевтів. Розкрито сутність міждисциплінарного підходу і міждисциплінарності як засадничих понять дослідження. Виокремлено основні напрями реалізації міждисциплінарного підходу в професійній підготовці майбутніх фармацевтів у процесі вивчення фахових дисциплін.
Посилання
Honcharenko, S.U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].
Kolot, А. (2014). Mizhdystsyplinarnyi pidkhid yak peredumova rozvytku ekonomichnoi nauky ta osvity [Interdisciplinary approach as a precondition for the development of economic science and education]. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics. No. 5 (158). pp. 18–22. [in Ukrainian].
Mahrlamova, К. (2020). Vykladach vyshchoi medychnoi shkoly odna z kliuchovykh fihur reform vyshchoi medychnoi osvity [Lecturer at a higher medical school is one of the key figures in the reform of higher medical education]. Youth and market. No. 1 (180). pp. 31–36. [in Ukrainian].
Ohneviu, V., Protsenko, О. & Melnychenko, О. (2021). Mizhdystsyplinarnyi pidkhid u profesiinii pidhotovtsi zdobuvachiv vyshchoi osvity v umovakh mahistratury (na prykladi navchalnoi dystsypliny “Osvitolohiia”) [Interdisciplinary approach in vocational training of higher education applicants in the conditions of master’s degree (on the example of the educational discipline “Educology”)]. Edicological Discourse. No. 2 (33). pp. 1–15. [in Ukrainian].
Olizko, Yu. (2015). Mizhdystsyplinarnyi pidkhid yak zasib realizatsii osnovnykh dydaktychnykh pryntsypiv navchannia [Interdisciplinary approach as a mean of implementation of the main didactic principles of studying]. Pedagogical Discourse. Issue 18. pp. 161–165. [in Ukrainian].
Radziievska, І. (2021). Ohliad dzhereloznavchoi bazy doslidzhennia protsesu pidhotovky fakhivtsiv u medychnykh (farmatsevtychnykh) osvitnikh zakladakh Ukrainy [Review of the source science base of studying the process of training specialists in medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine]. Youth and market. No. 2 (188). pp. 105–110. [in Ukrainian].
Slipchuk, V.L. (2017). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv farmatsevtychnoi haluzi v Ukraini (XX – pochatok XXI stolittia) [Vocational training of pharmaceutical field specialists in Ukraine (XX – beginning of the XXI century)]. Kyiv, 520 p. [in Ukrainian].
Shunkov, V. (2023). Okremi aspekty zabezpechennia yakosti farmatsevtychnoi osvity: dosvid Velykoi Brytanii [Some aspects of ensuring the quality of pharmaceutical education: the experience of Great Britain]. Youth and market. No. 2 (210). pp. 104–108. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.