РОЛЬ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ: ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ, МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ТА ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ МОВНИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Маріанна Онищенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287929

Ключові слова:

іспанська мова; навчання; комп’ютерні програми; мобільні додатки; онлайн-ресурси

Анотація

У статті проаналізовано можливості сучасних інформаційних технологій, таких як комп’ютерні програми, мобільні додатки та інші онлайн-ресурси, у вдосконаленні мовних навичок здобувачів освіти з іспанської мови. З’ясовано, що кліпове мислення дає змогу здобувачам зосередитись на коротких відео, які мають закінчену форму. Розглянуто сучасні цифрові освітні ресурси, які використовують подібний механізм. Головні переваги цифрових технологій полягають у взаємодії віддалених користувачів, широкому виборі вправ, здатності зацікавити і мотивувати, а також у можливості створювати нові індивідуалізовані завдання.

Біографія автора

Маріанна Онищенко

старший викладач кафедри європейських і східних мов та перекладу Університету імені Альфреда Нобеля

Посилання

Savchenko, O. (2021). Tsyfrovi tekhnolohii vdystantsiinomu navchanni anhliiskoi movy studentivZVO [Digital technologies in students’ distanceenglish language teaching at institutions of highereducation]. Youth & market, No. 9 (195). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240818 [in Ukrainian].

Bárkányi, Z., Fuertes Gutiérrez, M. (2019). Dialectal variation and Spanish Language Teaching (SLT): perspectives from the United Kingdom. Journal of Spanish Language Teaching, Vol. 6 (2), pp. 199–216. URL: https://doi.org/10.1080/23247797.2019.1676980 (Access 13 June 2023). [in English].

Beaven, A. (2021). Learning without a teacher: self-directed language learning in the digital wilds. Innovative language pedagogy report, pp. 43–47. Available at: https://doi.org/10.14705/rpnet.2021.50.1234 (Access 13 June 2023). [in English].

Grodska, E., Machulianska, A. & Shapa, L. (2020). Cultural-Linguistic Aspect of Teaching and Learning Spanish Colour Idioms and Symbols. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol. 12 (1), pp. 213–231. Available at: https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/232 (Access 13 June 2023). [in English].

Hamid, S. (2020). Online digital platforms during covid-19 in efl classes: visual impairment student’ perception. ETERNAL (English, Teaching, Learning, and Research journal, Vol. 6 (2), pp. 328–338. Available at: https://doi.org/10.24252/eternal.v62.2020.a10 (Access 13 June 2023). [in English].

Pylypenko, O. & Kozub, L. (2021). Foreign language teaching of ukrainian university students in a distance learning environment. Arab world english journal, Vol. 12 (3), pp. 375–384. Available at: https://doi.org/10.24093/awej/vol12no3.26 (Access 13 June 2023). [in English].

Romaniuk, S. (2020). Theoretical and methodological basics teaching ukrainian in a foreign-language environment: comparative aspect. Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, Vol. 16, pp. 135–150 Available at: https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.2518 (Access 13 June 2023). [in English].

Satar, M. (2021). Speaking with machines: interacting with bots for language teaching and learning. Innovative language pedagogy report, pp. 133–138. Available at: https://doi.org/10.14705/rpnet.2021.50.1248 (Access 13 June 2023). [in English].

Tao, J. & Gao, X. (2022). Teaching and learning languages online: challenges and responses. System, Vol. 107, p. 102819. Available at: https://doi.org/10.1016/j.system.2022.102819 (Access 13 June 2023). [in English].

Venzhynovych, N., Poluzhyn, M., Banyoi, V. & Kharkivska, O. (2021). Means of foreign language teaching during covid-19 pandemic in ukraine. Arab world english journal, Vol. 1, pp. 95–106. Available at: https://doi.org/10.24093/awej/covid.7 (Access 13 June 2023). [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-02

Номер

Розділ

Статті