ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРИЛУЧЕННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ДО ПРАЦІ ТА ФОРМУВАННЯ У НИХ ГОСПОДАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287933Ключові слова:
формування господарської культури; діти; молодь; професійна орієнтація; професійна адаптація; педагогічні умовиАнотація
Актуальність дослідження проблеми формування господарської культури дітей та молоді продиктована суспільно-політичними, соціально-економічними, культурно-освітніми умовами життя сучасного суспільства, яке вимагає зміни ставлення до праці, її організації, професійної орієнтації та ранньої адаптації молоді, реалізації такої парадигми освіти, яка б забезпечувала успішне професійне становлення і визначення людини у процесі навчання. Важливо також враховувати рівень розвитку сучасного суспільства, тобто перехід від індустріального суспільства до інформаційного, стрімкий розвиток технологій у найширшому сенсі.
Посилання
Andrukhiv, I. (1992). Zakhidnoukrainski molodizhni tovarystva “Sokil”, “Sich”, “Plast”, “Luh” [Western Ukrainian youth associations “Sokil”, “Sich”, “Plast”, “Lug”]. Ivano-Frankivsk, 79 p. [in Ukrainian].
Bilavych, H. (2015). Hospodarsko-ekonomichna pratsia tovarystva “Silskyi hospodar” na pivnichno-zakhidnykh ukrainskykh zemliakh (1930 – pochatok 1940-kh rr.) [Economic work of the “Silskiy Hospodar” society in the north-western Ukrainian lands (1930s – early 1940s)]. Youth & market. No. 1 (120). pp. 77–82. [in Ukrainian].
Bilavych, H. (2013). Hospodarsko-ekonomichne prosvitnytstvo doroslykh u Zakhidnii Ukraini (kinets ХІХ – pochatok ХХ st.) [Economic education of adults in Western Ukraine (end of the 19th – beginning of the 20th century)]. Bulletin of Vasyl Stefanyk Prykarpattia National University.Vol. L. pp. 3–8. [in Ukrainian].
Bilavych, H. (2013). Formuvannia hospodarskoi kultury ditei i doroslykh na Prykarpatti: istoryko-pedahohichnyi aspekt [Formation of economic culture of children and adults in Prykarpattia: historical and pedagogical aspect]. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. No. 10. pp. 23–28. [in Ukrainian].
Bilavych, H. (2016). Teoriia i praktyka vykhovannia hospodarskoi kultury uchniv ta doroslykh u Zakhidnii Ukraini (druha polovyna ХІХ – seredyna 40-kh rokiv ХХ stolittia) [Theory and practice of economic education of students and adults in Western Ukraine (second half of the 19th – mid-40s of the 20th century]. Doctor’s thesis. Drohobych, 708 p. [in Ukrainian].
Budnyk, O.B. (1997). Pedahohichni peredumovy vykhovannia hospodarskoi kultury molodshykh shkoliariv [Pedagogical prerequisites for the education of economic culture of younger schoolchildren]. Candidate’s thesis. Ivano-Frankivsk, 179 p. [in Ukrainian].
Vyshnevskyi, O. (1996). Suchasne ukrainske vykhovannia [Modern Ukrainian education]. Pedagogical essays. Lviv, 238 p. [in Ukrainian].
Hipters, Z. (2006). Ekonomichna osvita molodi v Halychyni XIX – pershoi polovyny XX stolit: teoriia, dosvid, personalii [Economic education of youth in Galicia in the 19th – first half of the 20th centuries: theory, experience, personalities]. Lviv, 220 p. [in Ukrainian].
Levandovska, I.Z. (2008). Pidhotovka molodi do samostiinoho trudovoho zhyttia u diialnosti molodizhnykh obiednan na zakhidnoukrainskykh zemliakh (20–30-i rr. XX st.) [Preparation of young people for independent working life in the activities of youth associations in Western Ukrainian lands (20–30s of XX century)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 20 p. [in Ukrainian].
Pantiuk, T.I. (2020). Innovatsii v osviti: neobkhidnist, sutnist, zmist [Innovations in education: necessity, essence, content]. Youth & market. No. 6–7 (185–186). C. 6–10. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.