ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАНЬ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.288273Ключові слова:
академічна доброчесність; інтелектуальні змагання; дистанційний формат; турнір програмуванняАнотація
У статті висвітлено напрями дотримання принципів академічної доброчесності під час проведення Всеукраїнського турніру юних інформатиків у 2022–2023 н. р., що був організований на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Зазначається, що академічна доброчесність під час проведення цього інтелектуального змагання дотримана через оприлюднення всіх матеріалів турніру, фахову відповідність членів оргкомітету та журі, списки яких затверджені МОН України, проведення різних етапів турнірного змагання з інформатики на засадах прозорості і публічності. Наявність відеокамер, здійснення відеозапису та прозора робота на всіх етапах уможливила досягнути успішного проведення заходу в дистанційному форматі з дотриманням принципів академічної доброчесності для усіх учасників, хто був долучений до турнірних змагань.
Посилання
Abaturov, O.Ie. & Nikulina, A.O. (2019). Akademichna dobrochesnist – osnovna instytutsiina tsinnist [Academic integrity is a core institutional value]. Academic integrity: contemporary challenges. Collection of scientific essays of participants of the remote stage of scientific training for educators, pp. 117–123. [in Ukrainian].
Babii, I.V. & Butenko, O.H. (2022). Akademichna dobrochesnist yak zaporuka yakisnoi vyshchoi osvity v Umanskomu derzhavnomu pedahohichnomu universyteti imeni Pavla Tychyny [Academic integrity as a guarantee of quality higher education at Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna]. Perspectives and innovations of science (“Pedagogy” Series, “Psychology” Series, “Medicine” Series). No. 13 (18), pp. 82–93. [in Ukrainian].
Baryshevska, A.P. (2021). Akademichna dobrochesnist v ukrainskomu osvitnomu prostori [Academic integrity in the Ukrainian educational space]. Implementation of the state anti-corruption policy in the international dimension : Proceedings of the VІ International Conference (Kyiv, December 9–10, 2021), pp. 187–190. [in Ukrainian].
Voronova, S. (2021). Akademichna dobrochesnist v systemi zahalnoi serednoi osvity [Academic integrity in the general secondary education system]. Youth and the market. No. 2 (188), pp. 95–100. [in Ukrainian].
Horoshko, Yu.V., Melnyk, V.I. & Mitsa, O.V. (2018). Pro turniry yunykh informatykiv [About tournaments of young computer scientists]. Scientific journal of the NPU named after M.P. Drahomanova. Series 2. Computer-oriented learning systems. No. 20 (27), pp. 32–39. [in Ukrainian].
Zhukovsky, S.S. (2020). Akademichna dobrochesnist pry vyvchenni prohramuvannia z vykorystanniam internet-portalu e-olymp.com [Academic Integrity in Learning Programming Using the Internet Portal e-olymp.com]. Academic integrity: contemporary challenges. Collection of scientific essays of participants of the remote stage of scientific training for educators, pp. 78–80. [in Ukrainian].
Zinchenko, V.M. (2020). Akademichna dobrochesnist yak osnova suchasnoho protsesu [Academic integrity as the basis of the modern process]. Current issues of humanitarian sciences. No. 3.21, pp. 198–205. [in Ukrainian].
Kovtaniuk, M.S. (2023). Tekhnichnyi suprovid Turniru yunykh informatykiv u dystantsiinomu rezhymi [Technical support of the Tournament of young computer scientists in remote mode]. Innovative pedagogy. No. 1 (57), pp. 253–258. [in Ukrainian].
Nalyvaiko, O., Kalistova, O. & Poliakov, D. (2020). Dotrymannia akademichnoi dobrochesnosti navchalnykh dosiahnen zdobuvachiv osvity v protsesi dystantsiinoho navchannia [Observance of academic integrity of educational achievements of education seekers in the process of distance learning]. Educational discourse. No. 31.4, pp. 143–162. [in Ukrainian].
Pravyla turniru. Vseukrainskyi turnir yunykh informatykiv 2022–2023. [Tournament rules. All-Ukrainian tournament of young computer scientists 2022–2023]. Available at: https://sites.google.com/view/informaticaturnir/правила-турніру (Accessed 24 May 2023). [in Ukrainian].
Tkachuk, H. (2017). Zmishane navchannia ta osoblyvosti vykorystannia rotatsiinoi modeli u navchalnomu protsesi [Blended learning and features of the use of the rotation model in the educational process]. Information technology in education. No. 4 (33), pp. 143–156. [in Ukrainian].
Tytska, Ya. (2018). “Akademichna dobrochesnist” ta “akademichna vidpovidalnist” u zabezpechenni yakosti osvity [“Academic integrity” and “academic responsibility” in ensuring the quality of education]. Entrepreneurship, economy and law. No. 11, pp. 192–195. [in Ukrainian].
Ulianova, H.O. & Baadzhy, N.P. (2022). Akademichna dobrochesnist yak osnova akademichnoho uspikhu [Academic integrity as the basis of academic success]. Legal position. No. 4 (37), pp. 98–103. [in Ukrainian].
Sharov, S., Kreminskyi, B., Safonov, Yu. & Sharova, T. (2023). Orhanizatsiia roboty z obdarovanoiu moloddiu zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Organization of work with gifted youth by means of information and communication technologies]. Science and technology today. No. 3 (17), pp. 458–471. [in Ukrainian].
Sharov, S. (2020). Popularization of academic integrity through massive open online courses. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. No. 53, pp. 23–26. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.