ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Марина Афонченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.291073

Ключові слова:

професійна підготовка; вчителі іноземної мови; компетентнісний підхід; соціальна компетентність; педагогічні задачі

Анотація

У статті досліджено питання особливостей використання у підготовці вчителів педагогічних задач. Проаналізовано праці, що висвітлюють, як педагогічні задачі пов’язані із педагогічним мисленням, педагогічною майстерністю та педагогічною технологією. Досліджено, які класифікації педагогічних задач існують на сьогодні та складено власну класифікацію педагогічних задач за їхніми функціями, а також додано характеристику кожного виду задач та наведено їх приклади. Проведено дослідження із використання задач для студентів другого курсу у процесі їхньої підготовки до розвитку в учнів соціальної компетентності.

Біографія автора

Марина Афонченко

аспірант кафедри іншомовної освіти та міжкультурної комунікації Хмельницького національного університету

Посилання

Dubaseniuk, O.A. & Vozniuk, O. V. (2010). Profesiino-pedahohichni zadachi: Typolohiia ta tekhnolohiia rozʼiazannia [Professional-pedagogical tasks: typology and technologies of solving]. Zhytomyr, 272 p. [in Ukrainian].

Diachenko, N.O. (2015). Formuvannia vmin rozviazuvaty pedahohichni zadachi u maibutnikh vykladachiv pedahohiky na mahisterskomu rivni [Forming the ability to solve pedagogical tasks of future pedagogics teachers on Master’s degree level]. Extended abstract of candidate’s thesis. Instytute of higher education of Natsional academy of pedagogical sciences of Ukraine. 23 p. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V.A. (2004). Tekhnolohiia rozviazannia sotsialno-pedahohichnykh zadach u protsesi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [Technology of solving social-pedagogical tasks in the process of future teachers’ training]. Educational in the process of teaching educational subjects, pp. 87–97. [in Ukrainian].

Milto, L.O. (2013). Teoriia i tekhnolohiia roziazannia pedahohichnykh zadach [Theory and technology of solving pedagogical tasks]. Educational textbook. Kirovohrad, 156 p. [in Ukrainian].

Novitska, I. (2014). Ohliad isnuiuchykh klasyfikatsii pedahohichnykh zadach [Observations on the existing classifications of pedagogical tasks]. Collection of scientific works of Uman State Pedagogical University of Pavlo Tychyna, Vol. 3, pp. 240–47. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-02

Номер

Розділ

Статті