THE POTENTIAL OF DIGITAL TECHNOLOGIES FOR IMPROVING COMPLEX PERSONAL SKILLS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.293092Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; цифрове навчання; цифрові технології; цифрове середовище; онлайн-платформи; критичне мислення; когнітивні механізми вищого порядкуАнотація
У статті досліджуються особливості та потенційні можливості онлайн середовища для вдосконалення критичного мислення користувачів як суттєвого фактора формування професійного досвіду. Також аналізується вплив цифрових технологій на ефективність навчального процесу і соціальної взаємодії у віртуальному середовищі. Автор визначає умови вдосконалення індивідуальних когнітивних характеристик студентів. Теоретичний аналіз наукових праць виявив різноманітність тлумачень категорії критичного мислення, а також його особливостей. Засвоєння іншомовної онлайн-інформації та комунікативний підхід зумовлює розвиток критичного мислення студентів у процесі вивчення іноземної мови. У цифровому середовищі створено багато онлайн-платформ, призначених удосконалювати індивідуальні особливості відповідно до наявних когнітивних рівнів. Здійснений аналіз характеристик та технологічного потенціалу платформ доводить, що комплексні когнітивні навички, включаючи критичне мислення, можна розвивати за допомогою низки навчальних заходів у межах функцій зазначених онлайн-платформ.
Посилання
Keats, D. and Schmidt, J. (2007). The genesis and emergence of Education 3.0 in higher education and its potential for Africa. First Monday. Vol. 12 (3). Available at: http://firstmonday.org/htbin/cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/article/viewArticle/1625/15 [in English].
Clark, R. and Mayer, R. (2008). E-Learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. San Francisco, USA: Pfeiffer. [in English].
Norris, S.P. and Ennis, R.H. (1990). Evaluating Critical Thinking: Practitionersʼ Guide to Teaching Thinking Series. Cheltenham, UK: Hawker Brownlow Education. [in English].
Swartz, J. and Perkins, D.N. (1990). Teaching thinking: Issues & approaches. Pacific Grove, CA, USA: Midwest Publications. [in English].
Chiu, Y. (2009). Facilitating Asian Studentsʼ Critical Thinking in Online Discussions. British Journal of Educational Technology. Vol. 40 (1). pp. 42–57. [in English].
Scriven, M. and Paul, R. (2004). Defining critical thinking. Tomales, USA: The Foundation for critical thinking. Available at: http://www.criticalthinking.org/pages/defining-critical-thinking/410. [in English].
Lee, H., Parsons, D., Kwon, G., Kim, J., Petrova, K., Jeon, E. and Ryu, H. (2010). Cooperation begins: Encouraging critical thinking skills through cooperative reciprocity using a mobile learning game. Computers & Education. Vol. 97. pp. 97–115. [in English].
Lestariyana, R.P.D. & Widodo, H.P. (September 2018). Engaging young learners of English with digital stories: Learning to mean. Indonesian Journal of Applied Linguistics. Vol. 8 (2), pp. 489–495. [in English].
Tanyeli, N. (2009). The efficiency of online English language instruction on studentsʼ reading skills. Procedia Social and Behavioral Sciences. Vol. 1 (1). pp. 64–567. [in English].
Simonson, M.R., Schlosser, L.A. & Hudgins, T.L. (2009). Distance Education: Definitions And Glossary of Terms. 3rd edition. Information Age Publishing, 258 p. [in English].
Perraton, H. (1988). A theory for distance education. In Distance education: International perspectives. New York: Routledge, pp. 34–45. Available at: https://www.routledge.com/Distance-Education-International-Perspectives/Sewart-Keegan-Holmberg/p/book/9780367471798. [in English].
Mandernach, B. (2010). Thinking critically about critical thinking: Integrating online tools to promote critical thinking. Critical Thinking – Insight. A Collection of Faculty Scholarship. Vol. 1. pp. 41–50. [in English].
Duron, R., Limbach, B. and Waugh, W. (2006). Critical thinking framework for any discipline. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education. Vol. 17 (2). pp. 160–166. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.