ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Марина Кубай

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.293321

Ключові слова:

інформаційно-комунікативна компетентність; вивчення іноземної мови; інформаційні технології; засоби навчання; методи навчання

Анотація

У статті уточнено поняття “система дистанційного навчання”. Наведено основні переваги системи дистанційного навчання: орієнтація на технології навчання у співпраці, широкі можливості для комунікацій (обмін повідомленнями, чати, коментарі тощо), обмін файлами різних форматів. Перелічено основні недоліки системи дистанційного навчання: нерідко викладачі змушені працювати з прив’язкою до певного інтерфейсу, у межах певної логіки середовища, створення навчальних компонентів освітнього середовища доступне переважно викладачеві, що ускладнює у випадках спільну роботу суб’єктів процесу навчання, тобто, не передбачено комунікації з урахуванням мережного співтовариства, значення має операційна громіздкість (навантаження на сервер навчального закладу та проблеми з адміністрування систем). Обґрунтовано основні причини, що зумовлюють впровадження в освіту хмарних технологій.

Біографія автора

Марина Кубай

викладач кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Honcharuk, I.V. & Yurchuk, N.P. (2018). Orhanizatsiia yedynoho elektronnoho naukovo-osvitnoho prostoru suchasnoho universytetu [Organization of a single electronic scientific and educational space of a modern university]. Economy. Finances. Management: topical issues of science and practice, No. 12, pp. 75–87. [in Ukrainian].

Hunko, I.V. & Voloshyna, O.V. (2021). Praktychne zastosuvannia dilovoi hry pry vyvchenni inozemnoi movy v umovakh navchalno-naukovo-vyrobnychoho kompleksu “Vseukrainskyi naukovo-navchalnyi konsortsium” [Practical application of business game in the study of a foreign language in the educational-scientific-industrial complex “All-Ukrainian scientific-educational consortium”]. Scientific journal “Innovative Pedagogy”, No. 35, pp. 17–21. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Kulturna kompetentnist ta mizhkulturna komunikatsiia u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh ahrarnykiv [A cultural competence and communication is in professional preparation of future squirearchies]. Collection of scientific works of the Khmelnytskyi Institute of Social Technologies of the University of Ukraine, No. 1, pp. 112–115. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2017). Pedahohichna tekhnolohiia formuvannia polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh inozemnoi movy [Pedagogical technology of forming of political and cultural competence of future specialists of agrarian industry is on employments of foreign language]. A young scientist, No. 1, pp. 444–447. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2017). Vprovadzhennia interaktyvnykh metodiv navchannia u polikulturnii osviti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh inozemnoi movy [Introduction of interactive methods of studies in cultural education of future specialists of agrarian industry is on employments of foreign language]. Humanities studies. Pedagogy, No. 4, pp. 135–145. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Kulturolohichna paradyhma osvity u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho fakhivtsia ahrarnoi haluzi [A cultural paradigm of education is in professional preparation of future specialist of agrarian industry]. Scientific notes of Vinnytsia State Pedagogical University named after Mykhailo Kotsyubynskyi. Series: Pedagogy and psychology, No. 39, pp. 187–192. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2020). Pedahohichne proektuvannia tekhnolohii formuvannia polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi [Pedagogical planning of technology of forming of cultural competence of future specialists of agrarian industry]. Actual problems of philology and professional training of specialists in a multicultural space, No. 3, pp. 209–212. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2015). Praktychna realizatsiia spetsyfichnykh pryntsypiv polikulturnoi osvity maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh z inozemnoi movy [Practical realization of specific principles of cultural education of future specialists of agrarian industry is on employments from a foreign language]. Pedagogy and psychology of professional education, No. 4–5, pp. 26–38. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Strukturni komponenty polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi [Structural components of political and cultural competence of future specialists of agrarian industry]. Continuous professional education: theory and practice, No. 1–2, pp. 80–86. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2016). Typy komunikatyvnykh sytuatsii u konteksti polikulturnoi osvity maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh z inozemnoi movy [Types of communicative situations in the context of cultural education of future specialists of agrarian industry on employments from a foreign language]. Collection of scientific works “Pedagogical sciences”, No. 71, pp. 102–106. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. & Romanyshyna, L.M. (2013). Linhvokrainoznavchyi pidkhid do vykladannia inozemnoi movy v ahrarnomu VNZ [The linguistic and national going is near teaching of foreign language in agrarian Higher educational establishment]. Scientific notes of Vinnytsia National Agrarian University. Series: Social and humanitarian sciences, No. 2, pp. 154–166. [in Ukrainian].

Hunko, I.V. & Voloshyna, O.V. (2021). Zastosuvannia keis-metodu v protsesi vykladannia inozemnoi movy v umovakh navchalno-naukovo-vyrobnychoho kompleksu “Vseukrainskyi naukovo-navchalnyi konsortsium” [Application of the case method in the process of teaching a foreign language in the conditions of the educational, scientific and industrial complex “All-Ukrainian scientific-educational consortium”]. Innovative pedagogy, No. 32, pp. 75–79. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-01

Номер

Розділ

Статті