РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ І СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ “ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ” У ЗАРУБІЖНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.294265Ключові слова:
персоналізація навчання; індивідуалізація навчання; навчання іноземних мов; персоналізований підхід; студентоцентроване навчання; мотиваціяАнотація
Стаття присвячена системному аналізу змісту і сутності поняття “персоналізація навчання іноземних мов” на основі літературного аналізу. Уточнено ключові аспекти поняття з урахуванням зарубіжного наукового досвіду. Запропоновано структуроване визначення поняття “персоналізація навчання іноземних мов”, виявлено його основні компоненти. З’ясовано, що задля забезпечення персоналізації навчання іноземних мов в освітньому процесі закладів вищої освіти існує необхідність інтеграції теорії та набутого практичного досвіду.
Посилання
Bayker, R. (2021). Artificial Intelligence in Education: Bringing It All Together. OECD Digital Education Outlook 2021: Pushing the Frontiers with AI, Blockchain, and Robotics. OECD Library. pp. 43–56. [in English].
Bray, B. & McClaskey, K. (2015). Make Learning Personal. The What, Who, WOW, Where, and Why. Corwin. 288 р. [in English].
Buckley, D. (2006). The Personalization by Pieces Framework: a Framework for the Incremental Transformation of Pedagogy towards Greater Learner Empowerment in Schools. СEA Publishing. 80 p. [in English].
Hoz, V.G. (1985). Educación personalizada (6ª ed.). Madrid: Rialp. 348 р. [in Spanish].
Jackman, E.D. (1920). The Dalton Plan. The School Review. Vol. 28, No. 9. pp. 688–696. [in English].
Krashen, D.S. (1982). Principles and practice in second language acquisition. Oxford: Pergamon Press. 202 р. [in English].
Kugai, K., Vyshnevska, M. (2023). Peculiarities of teaching foreign languages to computer specialties students. Baltic Journal of Legal and Social Sciences, (3), pp. 93–100. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”. DOI: https://doi.org/10.30525/2592-8813-2023-3-12 [in English].
Milliken, D.B., Stewart, J. & Traini, H.Q. (2023). Attempts toward Blended Teaching and Personalized Learning in School-Based Agricultural Education. Conference paper: American Association for Agricultural Education. pp. 1–18. [in English].
Montessori, M. (2016). The Montessori Method – Scientific Pedagogy as Applied to Child Education. Kindle Edition, 459 p. [in English].
Piaget, J. (1977). The Essential Piaget. Edited by Howard E. Gruber & J. Jacques Vonéche. Basic Books, New York. 887 p. [in English].
Rubin, J. (1975). What the “Good Language Learner” Can Teach Us. TESOL Quarterly, Vol. 9, No. 1. pp. 41–51. [in English].
Shemshack, A. & Spector, J.M. (2020). A systematic literature review of personalized learning terms. Smart Learning Environments, No. 7 (33). DOI: https://doi.org/10.1186/s40561-020-00140-9 [in English].
Tetzlaff, L., Schmiedek, F. & Brod, G. (2020). Developing Personalized Education: A Dynamic Framework. Educational Psychology Review. No. 3. Springer Science and Business Media LLC. pp. 863–882. DOI: https://doi.org/10.1007/s10648-020-09570-w [in English].
U.S. Department of Education, Office of Educational Technology. Reimagining the Role of Technology in Education: 2017 National Education Technology Plan Update, 2017. URL: https://tech.ed.gov/files/2017/01/NETP17.pdf (Accessed 15. Dec. 2023). [in English].
U.S. Department of Education. Transforming American Education: Learning Powered by Technology. Washington, DC: Office of Educational Technology, 2010. Available at: https://www.ed.gov/sites/default/files/netp2010.pdf (Accessed 15. Dec. 2023). [in English].
Dewey, J. (2003). Dosvid i osvita [Experience and Education]. Trans. from English M. Vasylchenko. Lviv, 84 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.