ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296637Ключові слова:
дистанційна форма навчання; початкова школа; моніторингове дослідження; синхронне навчання; асинхронне навчання; сучасні реаліїАнотація
У статті представлено результати вивчення стану впровадження дистанційної форми навчання в початковій школі у закладах освіти Запорізької області. Наведено узагальнені результати дослідження (кількість респондентів – 1019 учителів початкових класів) щодо окремих питань, зокрема організації дистанційного навчання, вибору платформи для проведення онлайн-уроків, способів фіксації результатів навчання учнів, формування у них наскрізних умінь. Предметом вивчення стало також питання підготовки вчителями додаткових матеріалів для здійснення асинхронного навчання.
Посилання
Burda, M. & Vasylieva, D. (2021). Stan dystantsiinoho navchannia matematyky u 2020–2021 rokakh [The status of distance education in mathematics in 2020–2021]. Mathematics in native school. No. 4. pp. 2–6. [in Ukrainian].
Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity [State standard of primary education]. Available at: https://cutt.ly/rwA4lE4W (Accessed 23 Nov. 2023). [in Ukrainian].
Kontseptsiia “Nova ukrainska shkola” [The concept of “New Ukrainian school”]. Information collection of the Ministry of Education and Culture of Ukraine. Available at: https://cutt.ly/dwA4zVDZ (Accessed 10 Nov. 2023). [in Ukrainian].
Lohinova, N.A. (2022). Formuvannia proiektuvalnoi kompetentnosti vchyteliv v umovakh dystantsiinoho navchannia [Formation of project competence of teachers in conditions of distance learning]. The image of a modern teacher. No. 4 (205). pp. 105–108. [in Ukrainian].
Ovcharuk, O.V. & Ivaniuk, I.V. (2023). Rezultaty onlain opytuvannia “Potreby vchyteliv u pidvyshchenni fakhovoho rivnia z pytan vykorystannia tsyfrovykh zasobiv ta IKT v umovakh karantynu”: analitychni materialy [The results of the online survey “Needs of teachers to increase their professional level in the use of digital tools and ICT in quarantine conditions”: analytical materials]. Kyiv. Available at: https://cutt.ly/FwA4kpSz (Accessed 14 Sept. 2023). [in Ukrainian].
Skvortsova, S. & Britskan, T. (2023). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia matematyky uchniv pochatkovoi shkoly v umovakh voiennoho chasu [Organization of distance learning of mathematics for primary school students in wartime conditions]. Tsyfrova kompetentnist suchasnoho vchytelia novoi ukrainskoi shkoly: 2023 (Poshuk rishen v period viiny): zb. materialiv vseukr. nauk.-prakt. seminaru. (m. Kyiv, 21 bereznia 2023 r.) – Digital competence of the modern teacher of the new Ukrainian school: 2023 (Searching for solutions in the period of war): coll. all-Ukrainian materials science and practice seminar (Kyiv, March 21, 2023). (Ed.). O.V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 157–160. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735075 (Accessed 20 Sept. 2023). [in Ukrainian].
Spivakovskyi, O.V., Pietukhova, L.Ie. & Kotkova, V.V. (2011). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky “Pochatkova osvita” [Information and communication technologies in elementary school: a teaching and methodical guide for students of the “Elementary Education”]. Kherson, 386 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.