ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ

Автор(и)

  • Олена Нікулочкіна
  • Роман Шумада

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296637

Ключові слова:

дистанційна форма навчання; початкова школа; моніторингове дослідження; синхронне навчання; асинхронне навчання; сучасні реалії

Анотація

У статті представлено результати вивчення стану впровадження дистанційної форми навчання в початковій школі у закладах освіти Запорізької області. Наведено узагальнені результати дослідження (кількість респондентів – 1019 учителів початкових класів) щодо окремих питань, зокрема організації дистанційного навчання, вибору платформи для проведення онлайн-уроків, способів фіксації результатів навчання учнів, формування у них наскрізних умінь. Предметом вивчення стало також питання підготовки вчителями додаткових матеріалів для здійснення асинхронного навчання.

Біографії авторів

Олена Нікулочкіна

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Роман Шумада

завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Посилання

Burda, M. & Vasylieva, D. (2021). Stan dystantsiinoho navchannia matematyky u 2020–2021 rokakh [The status of distance education in mathematics in 2020–2021]. Mathematics in native school. No. 4. pp. 2–6. [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity [State standard of primary education]. Available at: https://cutt.ly/rwA4lE4W (Accessed 23 Nov. 2023). [in Ukrainian].

Kontseptsiia “Nova ukrainska shkola” [The concept of “New Ukrainian school”]. Information collection of the Ministry of Education and Culture of Ukraine. Available at: https://cutt.ly/dwA4zVDZ (Accessed 10 Nov. 2023). [in Ukrainian].

Lohinova, N.A. (2022). Formuvannia proiektuvalnoi kompetentnosti vchyteliv v umovakh dystantsiinoho navchannia [Formation of project competence of teachers in conditions of distance learning]. The image of a modern teacher. No. 4 (205). pp. 105–108. [in Ukrainian].

Ovcharuk, O.V. & Ivaniuk, I.V. (2023). Rezultaty onlain opytuvannia “Potreby vchyteliv u pidvyshchenni fakhovoho rivnia z pytan vykorystannia tsyfrovykh zasobiv ta IKT v umovakh karantynu”: analitychni materialy [The results of the online survey “Needs of teachers to increase their professional level in the use of digital tools and ICT in quarantine conditions”: analytical materials]. Kyiv. Available at: https://cutt.ly/FwA4kpSz (Accessed 14 Sept. 2023). [in Ukrainian].

Skvortsova, S. & Britskan, T. (2023). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia matematyky uchniv pochatkovoi shkoly v umovakh voiennoho chasu [Organization of distance learning of mathematics for primary school students in wartime conditions]. Tsyfrova kompetentnist suchasnoho vchytelia novoi ukrainskoi shkoly: 2023 (Poshuk rishen v period viiny): zb. materialiv vseukr. nauk.-prakt. seminaru. (m. Kyiv, 21 bereznia 2023 r.) – Digital competence of the modern teacher of the new Ukrainian school: 2023 (Searching for solutions in the period of war): coll. all-Ukrainian materials science and practice seminar (Kyiv, March 21, 2023). (Ed.). O.V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 157–160. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735075 (Accessed 20 Sept. 2023). [in Ukrainian].

Spivakovskyi, O.V., Pietukhova, L.Ie. & Kotkova, V.V. (2011). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky “Pochatkova osvita” [Information and communication technologies in elementary school: a teaching and methodical guide for students of the “Elementary Education”]. Kherson, 386 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Номер

Розділ

Статті