ПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Валентина Стець
  • Зоряна Борисенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296639

Ключові слова:

професійна підготовка педагогічних кадрів; якість педагогічної освіти; фактори підвищення якості підготовки педагогічних кадрів

Анотація

Основна увага статті зосереджена на визначенні факторів, що впливають на підвищення якості професійної підготовки педагогічних кадрів. Йдеться про новий підхід до розгляду самого змісту вишівської педагогічної освіти, про посилення практико-орієнтованої спрямованості навчання, забезпечення безперервного характеру становлення педагога у ЗВО, про цифровізацію освітнього середовища та використання можливостей класичної університетської освіти у підготовці майбутніх вчителів. Показано, як кожен із названих факторів за певних умов може підвищити якість професійної підготовки учительських кадрів.

Біографії авторів

Валентина Стець

кандидат філософських наук, доцент кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Зоряна Борисенко

кандидат психологічних наук,  доцент кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv, 352 р. [in Ukrainian].

Zahrychuk, H.Ya. & Martseniuk, V.P. (2012). Kontseptualni pidkhody shchodo pokrashchennia yakosti pidhotovky fakhivtsiv [Conceptual approaches to improving the quality of specialist training]. Medical education. No. 4. рр. 44–47. [in Ukrainian].

Kolisnyk-Humeniuk, Yu. (2022). Naukovo-metodolohichni pidkhody do profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykladachiv profesiino-khudozhnikh dystsyplin [Scientific and methodological approaches to the professional training of future teachers of professional and artistic disciplines]. Youth & market. No. 7–8. рр. 100–107. [in Ukrainian].

Pometun, O. & Pyrozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [A modern lesson]. Interactive learning technologies. Kyiv, 192 р. [in Ukrainian].

Rashkevych, Yu. (2012). Pobudova navchalnykh prohram na osnovi kompetentnisnoho pidkhodu [Building educational programs based on the competency approach]. Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu: materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 25–26 zhovtnia 2012 r., m. Kyiv – European integration of higher education of Ukraine in the context of the Bologna process: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, October 25–26, 2012. (рр. 25–29). Kyiv. [in Ukrainian].

Fitsula, M.M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly: navchalnyi posibnyk [Higher school pedagogy: study guide]. Kyiv, 352 р. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Номер

Розділ

Статті