РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Марина Білецька
  • Тетяна Підварко
  • Олександр Антоненко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.296711

Ключові слова:

інтерпретація; імпровізація; уміння; художньо-образне мислення

Анотація

У статті окреслено особливості розвитку художньо-образного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки.

Визначено, що художньо-образне мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки – це комплекс когнітивних, емоційних та творчих навичок, що формуються в процесі виконавської діяльності, а також сукупність сприйняття, розуміння й інтерпретації музичних образів, які виражаються завдяки музично-інструментальному виконавству.

Біографії авторів

Марина Білецька

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету  імені Богдана Хмельницького

Тетяна Підварко

старший викладач кафедри  теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Олександр Антоненко

кандидат мистецтвознавства,  доцент кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Havran, I. (2018). Osoblyvosti rozvytku khudozhno-obraznoho myslennya studentiv instytutiv mystetstv u protsesi pidhotovky do samostiynoyi diyalnosti [Peculiarities of the development of artistic-figurative thinking of students of art institutes in the process of preparation for independent activity]. Youth and the market. Monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, No. 12 (167), pp. 51–54 [in Ukrainian].

Hrinchenko, T.D. (2020). Do pytannya rozvytku khudozhno-obraznoho myslennya maybutnoho vchytelya muzyky [To the question of the development of artistic-figurative thinking of the future teacher of musical art]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools. Vol. 1 (69), pp. 55–59. [in Ukrainian].

Zolkin, S.A. (2017). Muzychna improvizatsiya yak osnova navchannya studenta-muzykanta [Musical improvisation as a basis of training of a student-musician]. A young scientist. Monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, No. 11 (51), pp. 571–574. [in Ukrainian].

Polataiko, O. (2007). Problema kryteriyiv sformovanosti khudozhno-obraznoho myslennya maybutnoho vchytelya mystetskykh dystsyplin [The problem of criteria of the formation of artistic-figurative thinking of the future teacher of art disciplines]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk. Pedagogy. Ternopil, No. 10, pp. 86–93. [in Ukrainian].

Rebrova, O.E. (2005). Formuvannya khudozhno-tvorchoho myslennya maybutnikh uchyteliv muzyky v umovakh suchasnoyi pedahohichnoyi osvity [Formation of artistic-figurative and creative thinking of future teachers of musical art in the conditions of modern pedagogical education]. Science and education: science and practice, No. 7–8, pp. 66–69. [in Ukrainian].

Tkachenko, M.Yu. & Radiushyna, S.O. (2020). [Pedahohichni umovy formuvannya interpretatsiynykh umin maybutnikh uchyteliv muzyky u protsesi khormeysterskoyi pidhotovky [Pedagogical conditions of the formation of interpretation skills of future teachers of musical art in the process of choir master preparation]. Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynskyi. Odesa, No. 1 (130). pp. 90–98. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-05

Номер

Розділ

Статті