ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296979Ключові слова:
фахова підготовка; педагог-хореограф; професійні компетенції; компетентнісна модельАнотація
У статті як провідну висунуто гіпотезу, що професійна освіта та професійна діяльність педагогів-хореографів буде більш ефективною, якщо їхня майстерність удосконалюватиметься із залученням сучасних педагогічних технологій з урахуванням принципів педагогіки мистецтва, завдань морально-естетичного розвитку. Узагальнено провідні методологічні підходи до організації процесу професійної підготовки; сформовано концепцію послідовного розвитку професійних навичок та навичок у викладанні хореографії. Визначено складові системи підготовки педагогічних кадрів у галузі хореографічного мистецтва.
Посилання
Androshchuk, L. (2013). Vprovadzhennia pedahohichnoi modeli formuvannia indyvidualnoho styliu diialnosti maibutnoho vchytelia khoreohrafii yak tvorchyi protses[Implementation of a pedagogical model for the formation of the future choreography teacher’s individual style as a creative process]. Problems of training of modern teacher. No. 7. pp. 15–21. [in Ukrainian].
Blahova, T. (2017). Profesiino-praktychna pidhotovka khoreohrafa v umovakh vyshchoi pedahohichnoi osvity [Professional and Practical Training of Choreographers in Higher Pedagogical Education]. Art and education. No. 1 (83). pp. 48–51. [in Ukrainian].
Kapustinskyi, K. (2017). Problema rozvytku tvorchoho potentsialu v pedahohichnii praktytsi maibutnikh uchyteliv khoreohrafii [The problem of developing creative potential in the pedagogical practice of future choreography teachers]. Scientific journal of the Mykhaylo Drahomanov NPU. Series 14: Theory and methods of art education. Vol. 22 (2). pp. 66–71. [in Ukrainian].
Martynenko, O. (2013). Profesiina pidhotovka maibutnoho vchytelia khoreohrafii do roboty v dytiachomu tantsiuvalnomu kolektyvi [Professional training of a future choreography teacher to work in a children’s dance group]. Herald of Luhansk National University named after Taras Shevchenko. Ser.: Pedagogical Sciences. No. 10 (2). pp. 105–111. [in Ukrainian].
Rebrova, O. (2015). Khudozhno-pedahohichna mentalnist maibutnikh uchyteliv khoreohrafii yak chynnyk formuvannia fakhovykh yakostei [Artistic and Pedagogical Mentality of Future Choreography Teachers as a Factor in the Formation of Professional Qualities]. Scientific notes of the Nizhyn State University named after Mykola Hohol. Psychological and pedagogical sciences. No. 1. pp. 50–55. [in Ukrainian].
Rostovska, Yu. (2018). Pedahohichni problemy formuvannia profesiinykh perekonan maibutnikh uchyteliv khoreohrafii [Pedagogical problems of forming professional beliefs of future choreography teachers]. Bulletin of the Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. Vol. 151 (2). pp. 207–211. [in Ukrainian].
Spinul, I. (2011). Teoretychni pidkhody do interpretatsii profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia khoreohrafii [Theoretical approaches to the interpretation of the professional competence of the future choreography teacher]. Scientific notes of KSPU. Ser.: Pedagogical Sciences. Kirovohrad, Vol. 101. pp. 271–278. [in Ukrainian].
Fryz, P. (2018). Ukrainski khoreohrafichni tradytsii yak vidobrazhennia sotsiokulturnoho dosvidu [Ukrainian choreographic traditions as a reflection of socio-cultural experience]. Youth & market. No. 8 (163). pp. 71–75. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.