ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США

Автор(и)

  • Яна Музика

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296987

Ключові слова:

професійні стандарти; професійні компетентності; педагог дошкільної освіти; заклад дошкільної освіти; безперервне навчання; вища освіта; професійна підготовка; професійна етика; освітня установа

Анотація

У статті розглядаються важливі аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в Сполучених Штатах Америки. Проаналізовано професійні стандарти, які вважаються ключовими критеріями якісної освіти майбутніх педагогів дошкільної освіти. Автор розглядає загальні принципи і стандарти, що визначаються національно і на рівні окремих штатів, і досліджують, як ці стандарти впливають на підготовку майбутніх педагогів. У статті підкреслюється, що ефективність дошкільної освіти визначається якістю підготовки педагогів, які працюють з дітьми дошкільного віку. Автори акцентують увагу на тому, що навчання професійних стандартів та компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів дошкільної галузі впливають на усі сфери розвитку дітей-вихованців закладів дошкільної освіти у США. У статті наголошується на важливості розуміння розвитку дитини, методики роботи з дітьми дошкільного віку, роботи з батьками і багатьох інших аспектів, які визначають успішну практику дошкільної освіти в США. Акцентовано увагу на етичних аспектах та вимогах до професійної поведінки педагогів, а також підкреслюється важливість безперервного навчання й адаптації до змін у сфері дошкільної освіти.

Біографія автора

Яна Музика

аспірант III курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Kresan, T. (2012). Osoblyvosti pidhotovky bakalavriv doshkilnoi osvity u SShA [The features of preschool education bachelor’s preparation in the USA]. Scientific notes of the Nizhyn State University named after Mykola Hohol. Ser.: Psychological and pedagogical sciences. No. 3. pp. 163–166 [in Ukrainian].

Melnyk, N. (2012). Fakhova pidhotovka kadriv doshkilnoi osvity u SShA [Professional training of preschool educators in the USA]. Bulletin of the Hlukhiv National Pedagogical University named after Oleksandr Dovzhenko. Series: Pedagogical sciences. No. 20. pp. 218–222. [in Ukrainian].

Handbook of Research on Interdisciplinary Preparation for Equitable Special Education. Chapter 12. Available at: https://www.igi-global.com/book/handbook-research-interdisciplinary-preparation-equitable/301606 [in English].

National Association for the Education of Young Children (NAEYC). Available at: https://www.jstor.org/publisher/naeyc [in English].

National Association for the Education of Young Children. (2020). Professional standards and competencies for early childhood educators. Available at: https://www.naeyc.org/sites/default/files/globally-shared/downloads/PDFs/resources/position-statements/standards_and_competencies_ps.pdf [in English].

Power to the Profession. NAEYC. Available at: https://www.naeyc.org/our-work/initiatives/profession [in English].

Psychology dictionary: Professional Standards. Available at: https://psychologydictionary.org/professional-standards/ [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Номер

Розділ

Статті