ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296987Ключові слова:
професійні стандарти; професійні компетентності; педагог дошкільної освіти; заклад дошкільної освіти; безперервне навчання; вища освіта; професійна підготовка; професійна етика; освітня установаАнотація
У статті розглядаються важливі аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в Сполучених Штатах Америки. Проаналізовано професійні стандарти, які вважаються ключовими критеріями якісної освіти майбутніх педагогів дошкільної освіти. Автор розглядає загальні принципи і стандарти, що визначаються національно і на рівні окремих штатів, і досліджують, як ці стандарти впливають на підготовку майбутніх педагогів. У статті підкреслюється, що ефективність дошкільної освіти визначається якістю підготовки педагогів, які працюють з дітьми дошкільного віку. Автори акцентують увагу на тому, що навчання професійних стандартів та компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів дошкільної галузі впливають на усі сфери розвитку дітей-вихованців закладів дошкільної освіти у США. У статті наголошується на важливості розуміння розвитку дитини, методики роботи з дітьми дошкільного віку, роботи з батьками і багатьох інших аспектів, які визначають успішну практику дошкільної освіти в США. Акцентовано увагу на етичних аспектах та вимогах до професійної поведінки педагогів, а також підкреслюється важливість безперервного навчання й адаптації до змін у сфері дошкільної освіти.
Посилання
Kresan, T. (2012). Osoblyvosti pidhotovky bakalavriv doshkilnoi osvity u SShA [The features of preschool education bachelor’s preparation in the USA]. Scientific notes of the Nizhyn State University named after Mykola Hohol. Ser.: Psychological and pedagogical sciences. No. 3. pp. 163–166 [in Ukrainian].
Melnyk, N. (2012). Fakhova pidhotovka kadriv doshkilnoi osvity u SShA [Professional training of preschool educators in the USA]. Bulletin of the Hlukhiv National Pedagogical University named after Oleksandr Dovzhenko. Series: Pedagogical sciences. No. 20. pp. 218–222. [in Ukrainian].
Handbook of Research on Interdisciplinary Preparation for Equitable Special Education. Chapter 12. Available at: https://www.igi-global.com/book/handbook-research-interdisciplinary-preparation-equitable/301606 [in English].
National Association for the Education of Young Children (NAEYC). Available at: https://www.jstor.org/publisher/naeyc [in English].
National Association for the Education of Young Children. (2020). Professional standards and competencies for early childhood educators. Available at: https://www.naeyc.org/sites/default/files/globally-shared/downloads/PDFs/resources/position-statements/standards_and_competencies_ps.pdf [in English].
Power to the Profession. NAEYC. Available at: https://www.naeyc.org/our-work/initiatives/profession [in English].
Psychology dictionary: Professional Standards. Available at: https://psychologydictionary.org/professional-standards/ [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.