ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298579Ключові слова:
моделі змішаного навчання; самоосвітня діяльність; онлайн навчання; навчання віч-на-вічАнотація
У статті розглянуто окремі аспекти змішаного навчання. Виявлено, що змішане навчання, яке набуло особливої актуальності саме у 20-х роках ХХІ століття, може забезпечити найкращі умови для здійснення самоосвітньої діяльності студентами, зокрема медичних спеціальностей.
Змішане навчання будується на поєднанні та інтеграції цифрових технологій і навчання в аудиторії. Воно має низку переваг і особливостей щодо самоосвітньої діяльності студентів, на що автор звертає окрему увагу: досвід самостійного пошуку інформації та її використання; можливість поглибленого навчання; підвищення зацікавленості студентів; можливості самоконтролю; командне навчання та викладання; роль викладача як інструктора, коуча, фасилітатора; індивідуальні плани професійного розвитку; можливості для взаємодії та співпраці; змістовний професійний розвиток.
Посилання
Adashevska, I. (2018). Aktualnist vprovadzhennia zmishanoho navchannia u VNZ [The relevance of the introduction of blended learning in higher education institutions]. Blended learning is an innovation of the 21st century: Proceedings of the International science and practice conf., November. Kharkiv, pp. 7–12. [in Ukrainian].
Sobchenko, Т. (2021). Zmishane navchannia: poniattia ta zavdannia [Blended learning: concepts and tasks]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools. No. 75. Vol. 3. pp. 73–76. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.75-3.14 [in Ukrainian].
Oliynyk, В. (2019). Tekhnolohiia zmishanoho navchannia v systemi vidkrytoi pisliadyplomnoi osvity: pidruchnyk [Mixed learning technology in the system of open postgraduate education: a textbook]. Kyiv, 196 p. [in Ukrainian].
Models of Blended Learning. DreamBox Learning. Available at: https://www.dreambox.com/resources/blogs/6-models-blended-learning [in English].
Zydney Janet, Hai-Jew Shalin, Renninger K., List Alexandra, Hardy Ilonca, Koerber Susann, Lattal Kennon, Seel Norbert M., Farrell Joan, Fretwell Heather, Reiss Neele, Pezzulo Giovanni, Butz Martin, Marshall Sandra, Lee JungMi, Kesteren Marlieke, Rijpkema Mark, Ruiter Dirk, Fernández Guillén & Blumschein Patrick. (2012). Self-Directed Learning. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-4419-1428-6_5610. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.