МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298583Ключові слова:
гуманізація та демократизація змісту педагогічної освіти; ЗВО України; громадянські цінності майбутнього вчителя; діяльнісна орієнтація; форми і методи навчальної діяльності; інтерактивне навчання; компетентність; міжособистісне спілкування; англійська моваАнотація
У статті обґрунтовані основні тенденції розвитку проблеми гуманізації та демократизації змісту педагогічної освіти, пов’язані зі спробами модернізації освітнього процесу і формування громадянських цінностей майбутнього вчителя. Охарактеризовано зміни щодо якісної педагогічної підготовки вчителя, що передбачаються переходом до діяльнісної орієнтації освітнього процесу й демократичної взаємодії його учасників. Сучасне інтерактивне навчання у системі цієї підготовки потребує забезпечення компетентності та міжособистісного спілкування учасників освітнього процесу.
Посилання
Bekh, I. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia [Personality oriented upbringing]. Kyiv, 204 p. [in Ukraininan].
Klymenko, L. (2010). Interaktyvni tekhnolohii ta krytychne myslennia [Interactive technologies and critical thinking]. English. No. 7. pp. 5–6. [in Ukraininan].
Kriukova, O. (2011). Vykorystannia tekhnolohii “navchannia u spivpratsi” pid chas vyvchennia inozemnykh mov u klasakh filolohichnoho profiliu [Using the technology ‘learning in cooperation’ while learning foreign languages in philology-major classes]. English language and literature. No. 10. pp. 6–7. [in Ukraininan].
Maklahina, I. (2010). Interaktyvni tekhnolohii v navchanni inozemnoi movy [Interactive technologies in teaching a foreign language]. English language and literature. No. 22–23. pp. 17–20. [in Ukraininan].
Nikolaieva, S. (2010). Tsili navchannia inozemnykh mov v aspekti kompetentnisnoho pidkhodu [Aims of teaching foreign languages in the aspect of a competency-based approach]. Foreign languages. No. 2. pp. 11–17. [in Ukraininan].
Furman, A. (2004). Teoriia i praktyka rozvyvalnoho pidruchnyka [Theory and practice of developmental textbook]. Monograph. Ternopil, 288 p. [in Ukraininan].
Khlebnikova, T. (2005). Dilova hra yak metod aktyvnoho navchannia pedahoha [Business games as a method of active teaching by a pedagogue]. Kharkiv, 76 p. [in Ukraininan].
Hunter, D., Margonis-Pasinetti, R. & Berard, E. (2023). Putting the action-oriented approach into practice. CEFR online workshop series. No. 3. Available at: https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/newsroom [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.