МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Мар’яна Брода

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298583

Ключові слова:

гуманізація та демократизація змісту педагогічної освіти; ЗВО України; громадянські цінності майбутнього вчителя; діяльнісна орієнтація; форми і методи навчальної діяльності; інтерактивне навчання; компетентність; міжособистісне спілкування; англійська мова

Анотація

У статті обґрунтовані основні тенденції розвитку проблеми гуманізації та демократизації змісту педагогічної освіти, пов’язані зі спробами модернізації освітнього процесу і формування громадянських цінностей майбутнього вчителя. Охарактеризовано зміни щодо якісної педагогічної підготовки вчителя, що передбачаються переходом до діяльнісної орієнтації освітнього процесу й демократичної взаємодії його учасників. Сучасне інтерактивне навчання у системі цієї підготовки потребує забезпечення компетентності та міжособистісного спілкування учасників освітнього процесу.

Біографія автора

Мар’яна Брода

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики англійської мови і методики її навчання Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bekh, I. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia [Personality oriented upbringing]. Kyiv, 204 p. [in Ukraininan].

Klymenko, L. (2010). Interaktyvni tekhnolohii ta krytychne myslennia [Interactive technologies and critical thinking]. English. No. 7. pp. 5–6. [in Ukraininan].

Kriukova, O. (2011). Vykorystannia tekhnolohii “navchannia u spivpratsi” pid chas vyvchennia inozemnykh mov u klasakh filolohichnoho profiliu [Using the technology ‘learning in cooperation’ while learning foreign languages in philology-major classes]. English language and literature. No. 10. pp. 6–7. [in Ukraininan].

Maklahina, I. (2010). Interaktyvni tekhnolohii v navchanni inozemnoi movy [Interactive technologies in teaching a foreign language]. English language and literature. No. 22–23. pp. 17–20. [in Ukraininan].

Nikolaieva, S. (2010). Tsili navchannia inozemnykh mov v aspekti kompetentnisnoho pidkhodu [Aims of teaching foreign languages in the aspect of a competency-based approach]. Foreign languages. No. 2. pp. 11–17. [in Ukraininan].

Furman, A. (2004). Teoriia i praktyka rozvyvalnoho pidruchnyka [Theory and practice of developmental textbook]. Monograph. Ternopil, 288 p. [in Ukraininan].

Khlebnikova, T. (2005). Dilova hra yak metod aktyvnoho navchannia pedahoha [Business games as a method of active teaching by a pedagogue]. Kharkiv, 76 p. [in Ukraininan].

Hunter, D., Margonis-Pasinetti, R. & Berard, E. (2023). Putting the action-oriented approach into practice. CEFR online workshop series. No. 3. Available at: https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/newsroom [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-05

Номер

Розділ

Статті