ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАЛЬНОМУ ОЦІНЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298742

Ключові слова:

соціально-емоційне навчання; формувальне оцінювання; майбутні учителі англійської мови; прийоми соціально-емоційного навчання; компетентності соціально-емоційного навчання

Анотація

Стаття присвячена проблемі імплементації прийомів соціально-емоційного навчання у формувальне оцінювання майбутніх учителів англійської мови на заняттях з практики англійської мови. Авторами проведено аналіз науково-методичних джерел за темою дослідження, теоретично обґрунтовано доцільність застосування прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови. У статті наведено приклади і надано оцінку прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови, серед яких: квиток на вихід, читацький і діалоговий журнали, рубрики оцінювання, рефлексивні стратегії, графічні організатори тощо. Зроблено висновок про ефективність використання прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови.

Біографії авторів

Наталя Дмітренко

доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Віолетта Панченко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської міської ради

Олена Гладка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови з методикою викладання Криворізького державного педагогічного університету

Ірина Школа

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов і методики викладання Бердянського державного педагогічного університету

Антоніна Девіцька

кандидат філологічних наук, доцент кафедри прикладної лінгвістики Ужгородського національного університету

Посилання

Bai, B., Shen, B. & Wang, J. (2021). Impacts of social and emotional learning (SEL) on English learning achievements in Hong Kong secondary schools. Language Teaching Research. No. 1. pp. 1–25. DOI: https://doi.org/0.1177/13621688211021736 [in English].

Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning. (CASEL). CASELʼs SEL Framework: What are the core competence areas and where are they promoted? 2020. Available at: https://casel.org/casel-sel-framework-11-2020/?view=true [in English].

Corcoran, R.P. & OʼFlahert, J. (2022). Social and emotional learning in teacher preparation: Pre-service teacher well-being. Teaching and Teacher Education. No. 110 (1). pp. 103563. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2021.103563 [in English].

Devitska, A. (2023). Modern SEL Techniques in an EFL Classroom. Transcarpathian Philological Studies. No. 29 (1). pp. 120–124. DOI: https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2023.29.1.21 [in English].

Dmitrenko, N., Budas, I., Koliadych, Y. & Poliarush, N. (2021). Impact of Formative Assessment on Studentsʼ Motivation in Foreign Language Acquisition. East European Journal of Psycholinguistics. No. 8 (2). pp. 36–50. DOI: https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.dmi [in English].

Dmitrenko, N., Vokoshyna, O., Budas, Iu. & Klybanivska, T. (2021). Formation of Ethical Culture of Intending Educators in the Educational Process of Higher Education Institution. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. May 28th-29th, 2021. Rezekne, Rezekne Academy of Technologies. No. 1. pp. 95–104. DOI: https://doi.org/10.17770/sie2021vol1.6293 [in English].

Heineke, A. J. & Vera, E.M. (2022). Beyond language and academics: Investigating teachersʼ preparation to promote the social-emotional well-being of emergent bilingual learners. Journal of Teacher Education.No. 73(2). pp. 145–158. DOI: https://doi-org.proxygw.wrlc.org/10.1177/00224871211027573 [in English].

Hladka, O. (2024). Implementation of SEL Techniques in the EFL Classroom in Challenging Times. “Current Issues of Humanitarian Sciences”: interuniversity collection of scientific works of young scientists of Ivan Franko Drogobytsk State Pedagogical University / editors-compilers M. Pantyuk, A. Dushny, V. Ilnytskyi, I. Zymomria. Drohobych: “Helvetika” Publishing House. No. 70 (1). pp. 317–321. [in English].

Panchenko, V. (2017). Alternative assessment methods in evaluation future foreign language teachersʼ learning achievements. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series “Pedagogical Sciences”. No. 15. pp. 55–61. Available at: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1553 [in English].

Pentón Herrera, L.J. (2023). Social-emotional learning in ESOL with ninth-grade newcomers. ELT Journal. Advanced online publication. DOI: https://doi.org/10.1093/elt/ccad051 [in English].

Pentón Herrera, L.J. (2020). Social-emotional learning in TESOL: What, why, and how. Journal of English Learner Education. No. 10 (1). pp. 1–16. Available at: https://stars.library.ucf.edu/jele/vol10/iss1/1 [in English].

Pentón Herrera, L. & Martinez-Alba, G. (2021). Social-emotional learning in the English language classroom: Fostering growth, self-care, and independence. TESOL Press. [in English].

Saliuk, B. & Shkola, I. (2023). Digital storytelling as a tool for socio-emotional competencies development in the English language classroom. Scientific papers of Berdyansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. No. 2. pp. 298–305. DOI: https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-2 [in English].

Panchenko, V.V. (2017). Umovy efektyvnoi orhanizatsii kontroliu navchalnoi diialnosti maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [Conditions for the effective organization of the educational activities monitoring of future teachers of foreign languages]. “Youth & market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych. No. 10 (153). pp. 162–167. [in Ukrainian].

Panchenko, V.V. (2023). Sotsialno-emotsiine navchannia yak suchasna pedahohichna paradyhma u vyshchii osviti [Social-emotional learning as a modern pedagogical paradigm in higher education]. “Innovative pedagogy”. No. 65 (2). pp. 91–94. DOI: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/65.2.19 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-31

Номер

Розділ

Статті