ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАЛЬНОМУ ОЦІНЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298742Ключові слова:
соціально-емоційне навчання; формувальне оцінювання; майбутні учителі англійської мови; прийоми соціально-емоційного навчання; компетентності соціально-емоційного навчанняАнотація
Стаття присвячена проблемі імплементації прийомів соціально-емоційного навчання у формувальне оцінювання майбутніх учителів англійської мови на заняттях з практики англійської мови. Авторами проведено аналіз науково-методичних джерел за темою дослідження, теоретично обґрунтовано доцільність застосування прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови. У статті наведено приклади і надано оцінку прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови, серед яких: квиток на вихід, читацький і діалоговий журнали, рубрики оцінювання, рефлексивні стратегії, графічні організатори тощо. Зроблено висновок про ефективність використання прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови.
Посилання
Bai, B., Shen, B. & Wang, J. (2021). Impacts of social and emotional learning (SEL) on English learning achievements in Hong Kong secondary schools. Language Teaching Research. No. 1. pp. 1–25. DOI: https://doi.org/0.1177/13621688211021736 [in English].
Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning. (CASEL). CASELʼs SEL Framework: What are the core competence areas and where are they promoted? 2020. Available at: https://casel.org/casel-sel-framework-11-2020/?view=true [in English].
Corcoran, R.P. & OʼFlahert, J. (2022). Social and emotional learning in teacher preparation: Pre-service teacher well-being. Teaching and Teacher Education. No. 110 (1). pp. 103563. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2021.103563 [in English].
Devitska, A. (2023). Modern SEL Techniques in an EFL Classroom. Transcarpathian Philological Studies. No. 29 (1). pp. 120–124. DOI: https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2023.29.1.21 [in English].
Dmitrenko, N., Budas, I., Koliadych, Y. & Poliarush, N. (2021). Impact of Formative Assessment on Studentsʼ Motivation in Foreign Language Acquisition. East European Journal of Psycholinguistics. No. 8 (2). pp. 36–50. DOI: https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.dmi [in English].
Dmitrenko, N., Vokoshyna, O., Budas, Iu. & Klybanivska, T. (2021). Formation of Ethical Culture of Intending Educators in the Educational Process of Higher Education Institution. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. May 28th-29th, 2021. Rezekne, Rezekne Academy of Technologies. No. 1. pp. 95–104. DOI: https://doi.org/10.17770/sie2021vol1.6293 [in English].
Heineke, A. J. & Vera, E.M. (2022). Beyond language and academics: Investigating teachersʼ preparation to promote the social-emotional well-being of emergent bilingual learners. Journal of Teacher Education.No. 73(2). pp. 145–158. DOI: https://doi-org.proxygw.wrlc.org/10.1177/00224871211027573 [in English].
Hladka, O. (2024). Implementation of SEL Techniques in the EFL Classroom in Challenging Times. “Current Issues of Humanitarian Sciences”: interuniversity collection of scientific works of young scientists of Ivan Franko Drogobytsk State Pedagogical University / editors-compilers M. Pantyuk, A. Dushny, V. Ilnytskyi, I. Zymomria. Drohobych: “Helvetika” Publishing House. No. 70 (1). pp. 317–321. [in English].
Panchenko, V. (2017). Alternative assessment methods in evaluation future foreign language teachersʼ learning achievements. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series “Pedagogical Sciences”. No. 15. pp. 55–61. Available at: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1553 [in English].
Pentón Herrera, L.J. (2023). Social-emotional learning in ESOL with ninth-grade newcomers. ELT Journal. Advanced online publication. DOI: https://doi.org/10.1093/elt/ccad051 [in English].
Pentón Herrera, L.J. (2020). Social-emotional learning in TESOL: What, why, and how. Journal of English Learner Education. No. 10 (1). pp. 1–16. Available at: https://stars.library.ucf.edu/jele/vol10/iss1/1 [in English].
Pentón Herrera, L. & Martinez-Alba, G. (2021). Social-emotional learning in the English language classroom: Fostering growth, self-care, and independence. TESOL Press. [in English].
Saliuk, B. & Shkola, I. (2023). Digital storytelling as a tool for socio-emotional competencies development in the English language classroom. Scientific papers of Berdyansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. No. 2. pp. 298–305. DOI: https://doi.org/10.31494/2412-9208-2023-1-2 [in English].
Panchenko, V.V. (2017). Umovy efektyvnoi orhanizatsii kontroliu navchalnoi diialnosti maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [Conditions for the effective organization of the educational activities monitoring of future teachers of foreign languages]. “Youth & market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych. No. 10 (153). pp. 162–167. [in Ukrainian].
Panchenko, V.V. (2023). Sotsialno-emotsiine navchannia yak suchasna pedahohichna paradyhma u vyshchii osviti [Social-emotional learning as a modern pedagogical paradigm in higher education]. “Innovative pedagogy”. No. 65 (2). pp. 91–94. DOI: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/65.2.19 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.