ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Зварич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300082

Ключові слова:

штучний інтелект; навчання; іноземна мова; етика; креативність; вплив; виконання завдань; вивчення; проблема; навчальна дисципліна

Анотація

У статті розглядається системний підхід як один із методів вивчення начальних дисциплін у закладах вищої освіти; зʼясовуються поняття штучний інтелект; висвітлено значимість штучного інтелекту, зокрема: етику, креативність мислення, прозорість; звернуто увагу на Grammarly – сервіс, який допомагає у написанні текстів англійською мовою і дає змогу їх робити ефективнішими та чіткішими; досліджено негативний і небезпечний вплив штучного інтелекту на вивчення навчальних дисциплін, зокрема іноземної мови, бо він становить проблему, оскільки студенти можуть покладатися на штучний інтелект і не навчитися долати життєві проблеми сьогодення.

Біографія автора

Ірина Зварич

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри іноземної філології та перекладу Київського Державного торговельно-економічного університету

Посилання

Hlybovets, M.M. & Oletskyi, O.V. (2002). Shtuchnyi intelekt [Artificial Intelligence]. Kyiv, 364 p. [in Ukrainian].

Artificial Intelligence. Available at: https://onlinedegrees.sandiego.edu/ethics-in-artificial-intelligence/ [in Ukrainian].

Grammarly: yak ukraintsi stvoryly servis pravopysu na miliard [Grammarly: how Ukrainians created a billion-dollar spelling service]. Available at: https://www.bbc.com/ukrainian/features-56008656 [in Ukrainian].

Future of AI (Artificial Intelligence): What Lies Ahead? Available at: https://www.simplilearn.com/future-of-artificial-intelligence-article [in English].

How Does AI Affect Kids? Psychologists Weigh In. Available at: https://decrypt.co/151434/ai-effects-on-kids-children [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-31

Номер

Розділ

Статті