ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300082Ключові слова:
штучний інтелект; навчання; іноземна мова; етика; креативність; вплив; виконання завдань; вивчення; проблема; навчальна дисциплінаАнотація
У статті розглядається системний підхід як один із методів вивчення начальних дисциплін у закладах вищої освіти; зʼясовуються поняття штучний інтелект; висвітлено значимість штучного інтелекту, зокрема: етику, креативність мислення, прозорість; звернуто увагу на Grammarly – сервіс, який допомагає у написанні текстів англійською мовою і дає змогу їх робити ефективнішими та чіткішими; досліджено негативний і небезпечний вплив штучного інтелекту на вивчення навчальних дисциплін, зокрема іноземної мови, бо він становить проблему, оскільки студенти можуть покладатися на штучний інтелект і не навчитися долати життєві проблеми сьогодення.
Посилання
Hlybovets, M.M. & Oletskyi, O.V. (2002). Shtuchnyi intelekt [Artificial Intelligence]. Kyiv, 364 p. [in Ukrainian].
Artificial Intelligence. Available at: https://onlinedegrees.sandiego.edu/ethics-in-artificial-intelligence/ [in Ukrainian].
Grammarly: yak ukraintsi stvoryly servis pravopysu na miliard [Grammarly: how Ukrainians created a billion-dollar spelling service]. Available at: https://www.bbc.com/ukrainian/features-56008656 [in Ukrainian].
Future of AI (Artificial Intelligence): What Lies Ahead? Available at: https://www.simplilearn.com/future-of-artificial-intelligence-article [in English].
How Does AI Affect Kids? Psychologists Weigh In. Available at: https://decrypt.co/151434/ai-effects-on-kids-children [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.