COMPETENCY FRAMEWORK OF BACHELORS IN THE FIELD OF NEWS AND COMMUNICATION FROM THE PERSPECTIVE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300086Ключові слова:
майбутні журналісти; виховання талантів у сфері журналістики та комунікації; медіапродукція; рамка компетентностей; штучний інтелектАнотація
Стаття присвячена питанню застосування технологій у професійній освіті та розвитку технології штучного інтелекту або його використання в журналістській освіті. Зі стрімким ітеративним розвитком штучного інтелекту (ШІ) технологічну ітерацію та розвиток талантів по всьому світу відносять до національної стратегії, спрямовуючи промисловий розвиток. Особливо ця проблема стосується майбутніх журналістів.
Актуальність статті передбачає цілісне дослідження значущості моделей медіапродукції в епоху штучного інтелекту.
Це дослідження має на меті вивчити рамку компетентностей для студентів у галузі новин і комунікацій з точки зору штучного інтелекту, розглядаючи питання, повʼязані з різкими змінами у галузі медіа-технологій та їх впливом на розвиток майбутніх талантів студентів. За допомогою цього дослідження буде зроблено спробу розробити рамку компетентностей майбутніх журналістів, яка відповідає глобальним тенденціям розвитку промисловості, сприяючи розвитку талантів, що відповідає потребам як нації, так і підприємств.
Поява інтелектуальних технологій як роботів-письменників висуває нові вимоги до журналістів у сфері новин і комунікацій. Тому перед закладами вищої освіти постають виклики в розвитку студентських талантів у галузі новин і комунікації. Майбутні журналісти повинні вносити корективи й адаптуватися відповідно до власних здібностей та мислення, незважаючи на появу нових комунікаційних платформ чи трансформації комунікаційних моделей.
Отож, реформи та інновації в журналістській освіті є важливими й актуальними. На цьому тлі реформа і розвиток журналістської освіти в Китаї потребують постійної уваги та досліджень. З точки зору штучного інтелекту, динамічна конвергенція медіатехнологій є нагальною темою в галузі журналістики та комунікаційних досліджень, відкриваючи нові шляхи для журналістської освіти.
Посилання
Beseiso, M., Alzubi, A.O. & Rashaideh, H.A. (2021). A Novel Automated Essay Scoring Approach for Reliable Higher Educational Assessments. Journal of Computing in Higher Education. No. 3(3). pp. 1–20. Available at: https://link.springer.com/article/10.1007/s12528-021-09283-1 [in English].
Duan, Z. (2018). On Typicality and Representativeness of Research on Educational Cases. Journal of Teaching and Management. No. 16. pp. 1–3. [in English].
Fudan University. Fudan University Undergraduate Teaching and Training Program for Journalism and Communication. 2022. Available at: https://jwc.fudan.edu.cn/0a/4f/c25327a461391/page.htm [in English].
Glaser, B.G. & Strauss, A.L. (1967).The discovery of grounded theory: Strategies for qualitative research. New York: Aldine. 115 p. [in English].
Huazhong University of Science and Technology. School of Journalism and Information Communication 2020 Undergraduate Professional Training Plan. 2020. Available at: https://sjic.hust.edu.cn/info/1231/11696.htm [in English].
Lei, Y., Tian, C. (2018). Challenges and Changes: Development Trends in Journalism Research and Education. News and Writing. No. 3. pp. 30–33. [in English].
Luan, Y. & Zhang, X. (2018). The Reform of Journalism and Communication Education Driven by Artificial Intelligence. News and Writing. No. 5. pp. 43–49. [in English].
Pan, X. The Future Is Here: What Kind of Journalism and Communication Talents Are Needed in the Smart Media Era. Chinese Editors Journal. 2018. No. 09. pp. 45–50. [in English].
Qin, X.J. (2022). Research on the Three Platforms, Six Links Practical Teaching Model in Broadcasting and Television Majors in Higher Vocational Colleges. Educational Theory and Practice. No. 42 (24). pp. 54–57. [in English].
Renmin University of China. Undergraduate training program for 2021 at the School of Journalism. 2021. Available at: http://jcr.ruc.edu.cn/docs/2021-09/f005a773caac4a42a88a8b9d1a9ff390.pdf [in English].
Suddaby, R. (2006). From the editors: What grounded theory is not. Academy of Management Journal. No. 49 (4). pp. 633–642. [in English].
Yang, Y. & Ma, K. (2021). Exploration of ideological and political construction of Marxist journalism perspective: Based on the perspective of cultivating outstanding journalism talents. Todayʼs Massmedia. No. 8. pp. 140–143. [in English].
Yin, R.K. & Moore, G.B. (1987). The Use of Advanced Technologies in Special Education: Prospects from Robotics, Artificial Intelligence, and Computer Simulation. Journal of Learning Disabilities. No. 1. pp. 60–63. [in English].
Yu G. (2017). The Major Trends in the Future Evolution of Media and VR, Robot Writing, and Knowledge Payment. Education and Communication Research. No. 4. pp. 95–96. [in English].
Zhang, N. & Cai, G. (2021). Study on the Bidirectional Governance Path of State-owned Capital lnvestment Operating Companies: Exploratory Analysis Usino Grounded Theory Based on Governance Practices in shanghai & Shenzhen. Management world. No. 37(1). pp. 108–127. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.