СТРУКТУРА ЗМІСТУ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ УМОВ І НАСЛІДКІВ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300094Ключові слова:
педагогічна реабілітація; соціально-реабілітаційна компетентність; зміст соціально-реабілітаційної компетентності майбутніх педагогівАнотація
Схарактеризовано обʼєктивні чинники, що зумовлюють потребу визначення змісту соціально-реабілітаційної компетентності майбутніх педагогів структура і зміст якої має складатися з двох рівнів: компоненти когнітивний, афективний, вольовий, навички та досвід, що формують здатність виконувати дії соціально-реабілітаційного характеру; педагогічний зміст цих дій, які входять до компетенції вчителя – особистісно орієнтована спрямованість, педагогічна діагностика розвитку, консультування, корекція.
Посилання
Burkova, L.V. (2010). Vyznachennia klasu sotsionomichnykh profesii [Definition of the class of socio-economic professions]. Practical Psychology and Social Work. No. 7. pp. 68–73. [in Ukrainian].
Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. Available at: https://bitly.ws/3b9E3 [in Ukrainian].
Kuzan, H. (2018). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv sotsionomichnykh profesii u vymiri suchasnykh vymoh i realii [Professional training of specialists in socio-economic professions in accordance with modern requirements and realities]. Youth & market. No. 10 (165). pp. 68–73. [in Ukrainian].
Nakaz Ministerstva osvity Ukrainy “Pro vnesennia zmin do deiakykh standartiv vyshchoi osvity” № 1583 vid 29.12.2023 [Order of the Ministry of Education of Ukraine “On Amendments to Certain Standards of Higher Education” No. 1583 of 12/29/2023]. [in Ukrainian].
Nechyporenko, V.V. & Siliavina, Yu.S. (2018). Stanovlennia suchasnoi teorii i praktyky pedahohichnoi reabilitatsii vykhovantsiv z osoblyvymy osvitnimy potrebamy [Formation of modern theory and practice of pedagogical rehabilitation of pupils with special educational needs]. Current issues of correctional education (pedagogical sciences).Vol. 10. pp. 210–233. [in Ukrainian].
Slovnyk iz sotsialnoi roboty [Dictionary of social work]. Available at: https://bitly.ws/3b9ZE [in Ukrainian].
Teoriia ta metodyka profesiino-pedahohichnoi pidhotovky osvitianskykh kadriv: akmeolohichni aspekty: monohrafiia [Theory and methodology of professional and pedagogical training of educational personnel: acmeological aspects: monograph]. (Ed.). N.V. Huzii; Kyiv, 2018. 516 p. [in Ukrainian].
Universalnyi slovnyk-entsyklopediia [Universal dictionary-encyclopedia]. Available at: https://bitly.ws/3b9Eh [in Ukrainian].
Shevtsiv, Z.M. & Filonenko, M.M. (2020). Reabilitatsiina kompetentnist yak skladnyk profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia sotsionomichnoi profesii do roboty v umovakh inkliuzii [[Rehabilitation competence as a component of the professional training of a future specialist in the socionomic profession to work in conditions of inclusion]. Pedagogical sciences. Collection of scientific works.Vol. 90. pp. 124–129. [in Ukrainian].
Shevtsiv, Z.M. (2012). Osnovy sotsialno-pedahohichnoi diialnosti: navchalnyi posibnyk [Basics of socio-pedagogical activity: study guide]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.