ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОЄКТУВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300098Ключові слова:
конструкторсько-технологічна компетенція; професійна підготовка; художньо-творчий потенціал педагога; освітній процес; дисципліни професійного циклуАнотація
У статті розглядаються питання, повʼязані з проблемами формування конструкторсько-технологічної компетентності в університеті та художньо-творчого спрямування майбутніх учителів технологій на основі проєктування швейних виробів. Специфіка педагогічної діяльності майбутнього вчителя технології вимагає підготовки не тільки психологічної, педагогічної та методичної, а й спеціалізованої конструкторсько-технологічної. Формування конструкторсько-технологічних компетентностей майбутніх учителів технологій у процесі навчання у закладах вищої освіти визначається цілями, завданнями, характером майбутньої професійної діяльності та становить єдність теоретичної, практичної та мотиваційної готовності і здатності випускника закладу вищої педагогічної освіти здійснювати цю діяльність.
Посилання
Bibik, N.M. (2004). Kompetentnisnyi pidkhid: refleksyvnyi analiz zastosuvannia [Competency approach: reflective analysis of application]. Competency approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: library of educational policy. Kyiv, pp. 47–52. [in Ukrainian].
Bubnova, M.Iu. (2010). Hotovnist maibutnikh uchyteliv matematyky do profesiinoi diialnosti [Readiness of future mathematics teachers for professional activity]. Didactics of mathematics: problems and research: international. coll. of science works. Vol. 33. Donetsk, pp. 17–20. [in Ukrainian].
Innovatsiini tekhnolohii navchannia: navch. posibn. dlia stud. vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [Innovative learning technologies: training. manual for students higher technical educational institutions]. (Ed.). Bakhtiiarova Kh.Sh, Aristova A.V.; Kyiv, 2017. 172 p. [in Ukrainian].
Kobernyk, O.M. (2009). Tekhnolohichna osvita v Ukraini v konteksti zaprovadzhennia kompetentnisnoho pidkhodu [Technological education in Ukraine in the context of the introduction of the competence approach]. Profesiine stanovlennia osobystosti: problemy i perspektyvy: mater. V mizhnar. naukovo-prakt. konferentsii – Professional development of personality: problems and prospects: Proceedings V International scientific and practical conferences. Khmelnytskyi, pp. 87–92. [in Ukrainian].
Semychenko, V.A. (2007). Problemy i priorytety profesiinoi pidhotovky [Technological education in Ukraine in the context of the introduction of the competence approach. Vol. 1. pp. 119–127. [in Ukrainian].
Chornous, V. (2012). Tvorchi zdibnosti osobystosti: vyznachennia, sutnist, struktura [Problems and priorities of professional training]. Pedagogical discourse: coll. of science works. No. 5. pp. 82–89. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.