РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Тетяна Дудка
  • Вячеслав Гребенюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301639

Ключові слова:

креативність; інновації; освіта; навички; підготовка фахівця

Анотація

У статті проаналізовано особливості розвитку креативності студентів гуманітарних спеціальностей. Підкреслено, що поєднання в аудиторних умовах різноманітних методів навчання (зокрема, актуалізуючих конвергентне і дивергентне мислення), сприяє розвитку креативності.

Проведено аналіз тематичних закордонних публікацій та міжнародних стандартів, які торкнулися питання розвитку на особистісному рівні креативності. Проте можна констатувати наявність спектру психолого-педагогічних суперечностей на шляху до осягнення завдань феноменологічного розвитку на рівні вищої школи.

 

Біографії авторів

Тетяна Дудка

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

 

Вячеслав Гребенюк

викладач кафедри соціально-гуманітарних наук Міжнародного європейського університету

Посилання

OECD Future of Education and Skills 2030. URL: https://www.oecd.org/education/2030-project/ [in English].

Simonton D. (2017). Big-C versus little-c creativity: Definitions, implications, and inherent educational contradictions. Creative contradictions in education. No. 7, рр. 3–19. [in English].

Sahlberg, P. (2009). The Role of Education in Promoting Creativity: Potential Barriers and Enabling Factors. Measuring Creativity. No. 22, pp. 337–344. [in English].

Bodak, V., Pantiuk, T., Pantiuk, M. & Hamerska, I. (2021). Hlobalizatsiia ta intehratsiia osvity Ukrainy yak indykatory yii optymizatsii i rozvytku [Globalization and integration of Ukrainian education as indicators of its optimization and development]. Youth & market. No. 11–12, pp. 6–11. [in Ukrainian].

Diachuk, O. (2022). Rozvytok tsyfrovoi kompetentnosti vykladachiv spetsialnykh dystsyplin v umovakh tsyfrovizatsii osvity [Development of digital competence of teachers of special disciplines in conditions of digitization of education]. Professional pedagogy. Vol. 1 (24), pp. 223‒233. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-02

Номер

Розділ

Статті