ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ “ВЧИТЕЛЬ” У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301901Ключові слова:
ціннісне ставлення; професійні цінності; майбутня професія; вчитель.Анотація
На основі аналізу педагогічних джерел узагальнено досвід формування ціннісного ставлення у закладах передвищої та вищої освіти КНР, визначенно, що несформоване або недостатньо сформоване ціннісне ставлення здобувача до майбутньої професії може стати перешкодою, навіть на етапі працевлаштування; з’ясовано, що у закладах освіти КНР реалізація морального виховання сприяє формуванню професійно-ціннісних орієнтацій, що відповідає вимогам ціннісного виховання в ідеологічному аспекті; визначено, що на формування ціннісного ставлення до майбутньої професії впливає низка факторів, зокрема економічний та соціальний розвиток країни, мультикультуралізм, нераціональна політика зайнятості на ринку праці, особливості сімейного виховання, шкільна освіта, тощо.
Посилання
Xu Jing, Hu Haiqun (2009). 高职院校职业价值观教育的探索与实践江苏工业学院学报: 社会科学版 [Exploration and Practice of Vocational Value Education in Higher Education Institutions] Journal of Jiangsu Institute of Technology: Social Science Edition, No. 3, pp. 91–95. [in Chinese].
Zeng Lingzhi (2015) 高职院校职业价值观教育的探索与实践 中小企业管理与科技[Exploration and Practice of Vocational Value Education in Higher Education Institutions Small and Medium-sized Enterprises]. Management and Science and Technology, Issue 32. pp. 211–213. [in Chinese].
Guo Qinrong (2012). 郭沁荣浅谈高职院校大学生职业价值观教育[Discusses the vocational value education of college students in higher vocational colleges and universities] Management Observation, No. 7, pp. 127–129. [in Chinese].
Han Lingmin (2018) 基于全面质量管理的高职生职业素养培养研究 [Research on Cultivation of Vocational Literacy of Higher Vocational Students Based on Total Quality Management]. Available at: https://d.wanfangdata.com.cn/thesis/D01536744. [in Chinese].
职业院校发展的新观念、新理念和新举措研究[Research on New Concepts, Ideas and Initiatives for the Development of Vocational Colleges and Universities]. Available at: https://www.bitc.edu.cn/jyxh/jyjxyj/202101/W020210118855122783991.doc. [in Chinese].
Lakhmotova, Yu.V. & Smolianiuk, N.M. (2023) Suchasna pidhotovka maibutnikh uchyteliv muzyky u zakladakh vyshchoi osvity KNR [Modern training of future music teachers in higher education institutions of the People’s Republic of China]. Physical culture and sport: scientific perspective.Issue 2, pp. 82–88. DOI: http://doi.org/10.31891/pcs.2023.2.11 [in Ukrainian].
Partola, V.V., Smolianiuk, N.M. & Sobchenko, T.M. (2020). Poniattia tsinnisnoho stavlennia maibutnikh pedahohiv do profesiinoi diialnosti [The concept of future teachers’ value attitude to professional activity]. Innovative pedagogy, Vol. 2, Issue 21. pp. 165–168. Available at: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/ae73df0f-cd7c-413c-97d2-2e82c5896342/content. [in Ukrainian].
Yue Yin (2023). Potentsial osvitnoho seredovyshcha zakladu yak oriientyr pidhotovky uchyteliv muzyky do navchannia mystetstva shkoliariv [The potential of the educational environment of the institution as a guideline for training music teachers to teach art to schoolchildren]. Youth & market. No. 6–7 (214–215). pp. 182–187. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/issue/view/17088/9844. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.