ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИМИ ІНСПЕКТОРАМИ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ

Автор(и)

  • Микола Наголюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301946

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; компетентність; молодші інспектори прикордонної служби; професійна підготовка; відомчі заклади освіти.

Анотація

Розглянуто особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій для самостійного вивчення англійської мови молодшими інспекторами прикордонної служби у відомчих закладах освіти Державної прикордонної служби України. Встановлено, що в сучасних умовах повномасштабного вторгнення росії в Україну, в систему професійної підготовки персоналу українського прикордонного відомства активно впроваджуються інформаційно-комунікаційні технології та комп’ютерні тренажери для підвищення професійної компетентності фахівців з охорони кордону різних спеціальностей на базі відомчої системи дистанційного навчання та освітніх вебплатформ. Зазначено, що застосування освітніх ІКТ в процесі вивчення англійської мови уможливлює змінити роль викладача на організатора самостійної роботи слухачів, фасилітатора, тьютора тощо. Схарактеризовано сучасні електронні засоби самостійного вивчення англійської мови: комп’ютерні тренажери, електронні навчальні курси, додатки для вивчення лексичного матеріалу та проведення онлайн-опитувань.

Біографія автора

Микола Наголюк

здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 015 “Професійна освіта (за спеціалізаціями)” Тернопільського національного педагогічного університету

Посилання

Bykov, V. (2012). Innovatsiynyi rozvytok zasobiv i tekhnolohiy system vidkrytoyi osvity [Innovative development of means and technologies of open education systems]. Coll. of science pr.: Modern information technologies and innovative methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Vol. 29, p. 32–40. [in Ukrainian].

Didenko, O., Androschuk, O., Maslii, O., Balendr, A. & Bilyavets, S. (2020). Vykorystannya elektronnykh osvitnikh resursiv u pidhotovtsi maybutnikh ofitseriv prykordonnykh pidrozdiliv [Use of electronic educational resources in the training of future officers of border units]. Information technologies and teaching aids, Vol. 80, No. 6. pp. 39–57. [in Ukrainian].

Diorditsa, S.G. & Ivashko, L.M. (2010). Mistse informatsiyno-osvityanskykh tekhnolohiy v innovatsiyniy modeli pidhotovky ekonomistiv [The place of information and educational technologies in the innovative model of training economists]. Bulletin of the Eastern Ukrainian National University named after V. Dalya. Luhansk, No. 8 (150). Part 1. pp. 52–59. [in Ukrainian].

Application Kahoot іt!. About us. Available at: https://kahoot.com/company/ [in Ukrainian].

Application Quizlet. Available at: https://quizlet.com/mission [in Ukrainian].

Polozhennya pro elektronni osvitni resursy [Regulations on electronic educational resources]. Order of the Ministry of Education and Science, Youth and Sports of Ukraine dated October 1, 2012 No. 1060. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12 [in Ukrainian].

Peregniak, I. (2021). Dosvid i perspektyvy zastosuvannya ikt dlya profesiynoyi pidhotovky fakhivtsiv prykordonnoyi sluzhby ukrayiny v navchalnomu tsentri morskoyi okhorony [Experience and prospects of the use of ICT for professional training of specialists of the border service of Ukraine in the training center of the maritime guard]. Information technologies and teaching aids, Vol. 83, No. 3. 62 p. [in Ukrainian].

Judit Borszéki (2021). The role of domain experts in the development of the course English for Border and Coast Guards. Police Studies, Vol. 1–2, pp. 6–23. [in English].

FRONTEX Virtual Aula. URL: https://aula.frontex.europa.eu/ [in English].

FRONTEX Training Strategy (2015). Warsaw, Poland: European Agency for the Management of Operational Cooperation at the External Borders of the Member States of the European Union. [in English]. Online Course 2011/2023/ONL: English for law enforcement officials. Available at: https://www.cepol.europa.eu/training-education/online-course-2011-2023-onl-english-law-enforcement-officials-i [in English].

Spridzans, M. & Pavlovičs, J. (2016). Perspectives on Developing E-Learning at the State Border Guard College of the Republic of Latvia [Perspectives on Developing E-Learning at the State Border Guard College of the Republic of Latvia]. Border Security and Management. No. 1 (6). pp. 112–122. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-02

Номер

Розділ

Статті