СТРАТЕГІЧНІ ВИКЛИКИ СУЧАСНОГО ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301958Ключові слова:
патріотизм; військово-патріотичне виховання; стратегія виховання; громадянська зрілість, майбутній офіцер; офіцер-лідер.Анотація
У статті аналізується сучасний стан проблем військово-патріотичного виховання в умовах війни, нав’язаної нам загарбницькою Росією. Доводиться, що військово-патріотичне виховання майбутнього офіцера Збройних Сил України (ЗСУ) здійснюється на визначеній нормативно-правовій базі, а також на моральних засадах українського суспільства. Військово-патріотичне виховання розглядається як духовний чинник, як складова бойової підготовки майбутнього офіцера ЗСУ. Обґрунтовується думка, згідно з якою стратегія військово-політичного виховання молодшого офіцера ЗСУ повинна охоплювати: громадянську зрілість, любов до Батьківщини, активну творчу діяльність, формування культурологічних та лідерських якостей.
Посилання
Baranivskyi, V. (2022). Posylennia patriotychnoho vykhovannia u vyshchii osviti Ukrainy yak vymoha chasu [Strengthening patriotic education in higher education of Ukraine as a requirement of the time]. Scientific and information bulletin of the National Academy of Sciences of Higher Education of Ukraine. No. 1 (12). Kyiv, pp. 66–68. [in Ukrainian].
Boiko, O. (2020). Teoriia i metodyka formuvannia liderskoi kompetentnosti ofitseriv Zbroinykh Syl Ukrainy [Theory and methodology of formation of leadership competence of officers of the Armed Forces of Ukraine]. Monograph. Zhytomyr, 667 p. [in Ukrainian].
Vasianovych, H. & Shevkun, H. (2019). Formuvannia profesiinoi kultury u maibutnoho ofitsera Zbroinykh Syl Ukrainy: psykholoho-pedahohichnyi kontekst [Formation of professional culture in the future officer of the Armed Forces of Ukraine: psychological and pedagogical context]. Bulletin of the National Academy of the State Border Service of Ukraine. Issue 5. Khmelnytskyi, pp. 21–27. [in Ukrainian].
Kotlyarevskyi, I. (1982). Eneyida [Aeneid]. Kyiv, pp. 36–211. [in Ukrainian].
Neshchadym, M. (2003). Viiskova osvita Ukrainy: istoriia, teoriia, metodolohiia, praktyka: monohrafiia [Military education of Ukraine: history, theory, methodology, practice: monograph]. Kyiv, 852 p. [in Ukrainian].
Pashkova, O. (2022). Viiskovo-patriotychne vykhovannia kursantiv vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladiv Ukrainy (1991–2019) [Military and patriotic education of cadets of higher military educational institutions of Ukraine (1991–2019)]. Doctor’s thesis. National University of Defense of Ukraine, Kyiv, 273 p. [in Ukrainian].
Sosiura, V. (2000). “Navkolo radosty tak malo!” [“There is so little joy around!”]. Selected works in two volumes. Vol. 1. Poetic works. Kyiv, 645 p. [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. (1952). Liudyna yak predmet vykhovannia, sproba pedahohichnoi antropolohii [Man as a subject of education, an attempt at pedagogical anthropology]. Works in 6 volumes. Vol. 4. Kyiv, 642 p. [in Ukrainian].
Shevchenko, T. (2002). Kobzar [Kobzar]. Kharkiv, 640 p. [in Ukrainian].
Shchehlov, A. (2018) Lvivskyi harnizon u period z 1921 po 1939 rik [The Lviv Garrison in the period from 1921 to 1939]. Candidate’s thesis. Hetman Petro Sahaidachny National Army Academy, Lviv, 226 p. [in Ukrainian].
Piatyrichka patriotyzmu u vidsotkakh [Five-year patriotism in percentages]. Available at: http://dt.ua/SOCIETY/pyatirichka_patriottizmu_u_vidsotkah-98130.html (Accessed 03 Mar. 2024) [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.