ОСНОВНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.302956

Ключові слова:

творчість; особливі потреби; творчі здібності; індивідуальний підхід; соціалізація; стимулююче середовище; підтримка.

Анотація

У статті розглянуто зміст та основні завдання закладів загальної середньої освіти на сучасному етапі, визначено стрижневі напрями діяльності щодо розвитку творчих здібностей молодших школярів з особливими освітніми потребами. Основна мета полягає у розкритті основних підходів, форм, прийомів та методів розвитку творчого потенціалу учнів з особливими освітніми потребами. Проаналізовано основні чинники впливу на ефективність процесу творчого розвитку особистості, виокремлено передумови розвитку творчих здібностей учнів з особливими потребами, встановлено основні завдання та шляхи їх реалізації на сучасному етапі.

Біографії авторів

Наталія Матвеєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Ігор Бай

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Zviekova, V.K. (2023). Rozvytok tvorchoi aktyvnosti ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy pid chas hurtkovoi roboty [Development of creative activity of children with special educational needs during group work]. Personal spirituality: methodology, theory and practice. No. 2 (106). pp. 68–75. Available at: https://journals.snu.edu.ua/index.php/DOMTP_SNU/article/view/694/663 [in Ukrainian].

Kolupaieva, A. (2009). Inkliuzyvna osvita: realii ta perspektyvy [Inclusive education: realities and prospects]. Kyiv, 272 p. [in Ukrainian].

Kolupaieva, A.A., Naida, Yu.M. & Sofii, N.Z. et al. (2007). Kontseptualni aspekty inkliuzyvnoi osvity [Conceptual aspects of inclusive education]. Inclusive school: features of organization and management. Educational method manual. Kyiv, 128 p. [in Ukrainian].

Kuznetsova, T., Omelchenko, M. & Svitlychna, K. (2023). Do problemy vyvchennia tvorchykh zdibnostei u ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy serednoho shkilnoho viku [To the problem of studying creative abilities in children with special educational needs of secondary school age]. Education of persons with special needs: ways of development. No. 1 (22). pp. 60–75. DOI: https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.220 [in Ukrainian].

Matveieva, N., Tkachyshyn, N. & Yaroshko I. (2023). Aspekty dukhovnoho rozvytku uchniv z OOP [Aspects of the spiritual development of pupils with special education]. Youth & market. No. 1 (209). pp. 145–149. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-15

Номер

Розділ

Статті