FOREIGN LANGUAGE ACQUISITION THROUGH ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGY

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.303934

Ключові слова:

інтерактивне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; цифрові технології; цифрове середовище; штучний інтелект; іншомовна компетентність; онлайн-платформи.

Анотація

У статті автори аналізують різні визначення, сутність та особливості штучного інтелекту (ШІ), його значення для підвищення ефективності вивчення англійської мови, удосконалення комунікативної та професійної компетентності студентів. Особливістю штучного інтелекту є те, що це комп’ютерне моделювання людського інтелекту розроблене для функціонування подібного людині. Мета створення штучного інтелекту полягає у тому, щоб полегшити освіту у викладанні та вивченні іноземної мови. Пропонована розвідка розкриває роль штучного інтелекту у викладанні іноземних мов і досліджує технології, що підтримуються штучним інтелектом у цьому навчальному процесі. Штучний інтелект пропонує ефективну навчальну атмосферу для вивчення іноземної мови, зокрема курсу англійської. Іншою відмінною перевагою ШІ є його здатність створювати особистісно орієнтовану атмосферу, в якій студенти використовують свої знання та досвід для одночасного вдосконалення іншомовних навичок, враховуючи власний поточний рівень володіння іноземною мовою, бажання та потреби. Технології ШІ створюють технічне середовище для розвитку іншомовних навичок. Можливості сучасного програмного забезпечення на основі ШІ дають змогу організувати застосування цих технологій відповідно до умов вивчення англійської мови. Широкий спектр засобів навчання полегшує оволодіння студентами англійською мовою. Велика різноманітність іншомовних додатків із підтримкою штучного інтелекту, включаючи мобільне та програмне забезпечення, пропонує студентам багато опцій. Зазначені своєрідні технології характеризуються людською поведінкою та мисленням завдяки моделюванню інтелекту та прийняттю обґрунтованих рішень, ідентичних людським. Прикладами технологічних розробок на основі ШІ є онлайн-платформи English Able, Text to speech, Google Translate, Orai, та інші.

Біографії авторів

Vadym Tynnyi

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Emma Schukina

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Olga Belyakova

старший викладач кафедри іноземних мов, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Посилання

Campesato, O. (2020). Artificial Intelligence, Machine Learning, and Deep Learning. Stylus Publishing, LLC. [in English].

Devi, K.G., Rath, M. & Linh, N.T.D. (2020). Artificial Intelligence Trends for Data Analytics Using Machine Learning and Deep Learning Approaches. CRC Press. [in English].

Gawate, S.P. (2019). Artificial Intelligence (AI) Based Instructional Programs in Teaching-Learning of English Language. International Journal of English Language, Literature and Translation Studies (IJELR), 6, 6. [in English].

Karsenti, T. (2019). Artificial intelligence in education: The urgent need to prepare teachers for tomorrow’s schools. Formation et Profession, 27 (1), 105. DOI: https://doi.org/10.18162/fp.2019.a166 [in English].

Kovalenko, H.G., Yefimova, O.M. & Zhitska, S.A. (2017). Artificial Intelligence Application. Materials of the 3rd International Youth Scientific and Practical Internet Conference. “Science and Youth in the 21st Century”. [in Ukrainian].

Li, R. (2020). Using Artificial Intelligence in Learning English as a Foreign Language: An Examination of IELTS LIULISHUO as an Online Platform. Journal of Higher Education Research, 1. DOI: https://doi.org/10.32629/jher.v1i2.178 [in English].

Mehrotra, D.D. (2019). Basics of artificial intelligence & machine learning. Notion Press [in English].

Mukhallafi, T.R.A. (2020). Using Artificial Intelligence for Developing English Language Teaching/Learning: An Analytical Study from University Students’ Perspective. International Journal of English Linguistics, 10 (6), 40. DOI: https://doi.org/10.5539/ijel.v10n6p40 [in English].

Stone, P., Brooks, R., Brynjolfsson, E., Calo, R., Etzioni, O., Hager, G. & Leyton-Brown, K. (2016). “Artificial intelligence and life in 2030. One Hundred Year Study on Artificial Intelligence: Report of the 2015–2016 Study Panel”. Available at: https://ai100.stanford.edu/2016-report [in English].

Wang, R. (2019). Research on Artificial Intelligence Promoting English Learning Change. Proceedings of the 3rd International Conference on Economics and Management, Education, Humanities and Social Sciences (EMEHSS 2019). Proceedings of the 3rd International Conference on Economics and Management, Education, Humanities and Social Sciences (EMEHSS 2019), Suzhou City, China. DOI: https://doi.org/10.2991/emehss-19.2019.79 [in English].

Whitby, B. (2009). Artificial Intelligence. The Rosen Publishing Group, Inc. [in English].

Zhitska, S.A. & Zagyka, M. (2019). Artificial Intelligence in Automated Systems. All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “New Technologies of Modern Society” (NTSS-2019): scientific and practical conference (Chernihiv, December 12, 2019): abstracts of reports. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-12

Номер

Розділ

Статті