НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАПИСУ ЗВУКУ, ОБРОБКИ ВОКАЛУ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО СУПРОВОДУ В СТВОРЕННІ КОМПОЗИЦІЇ СУЧАСНОГО МУЗИЧНОГО КЛІПУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.305425

Ключові слова:

музичний кліп; запис звуку; обробка вокалу; інструментальний супровід; технології.

Анотація

У ході дослідження висвітлено новітні технології у сфері запису звуку, обробки вокалу та інструментального супроводу, доведено вплив технологічних процесів на створення сучасних музичних кліпів. Детально описано новаторські підходи до створення музичних кліпів із використанням новітніх технологій. Проведено комплексний аналіз новітніх технологій у сфері запису звуку, обробки вокалу й інструментального супроводу в сучасних музичних кліпах, виявлено їх вплив на креативний процес у цій галузі задля розкриття зв’язку між технологічними інноваціями і якістю музичних кліпів. За допомогою аналізу творчих робіт висвітлено переваги використання сучасних технологій музикантами для створення музичних проєктів.

Біографії авторів

Ігор Барба

професор кафедри звукорежисури Київського національного університету культури і мистецтв

Олег Барабаш

старший викладач кафедри звукорежисури Київського національного університету культури і мистецтв

Антон Цвілий

магістр аудіовізуального мистецтва та виробництва, ПВНЗ “Київський університет культури”

Посилання

Booth, O.V. (2021). Zvukove seredovyshche (tlo) yak khudozhnii zasib vyraznosti suchasnoho ekrannoho tvoru [The sound environment (background) as an artistic means of expressiveness of a modern screen work]. I.K. Karpenko-Karyi Kyiv National University of theatre, cinema and television bulletin. No. 27–28, pp. 122–130. [in Ukrainian].

Diachenko, V.V. (2012). Vynyknennia i rozvytok mystetskykh tekhnolohii u zvukorezhysuri [Emergence and development of artistic technologies in sound engineering]. Ukrainian culture : the past, modern, ways of development, No. 18(1), pp. 190–195. [in Ukrainian].

Rokishchuk, I.I. (2012). Evoliutsiia khudozhnoi palitry aranzhuvalnyka u stvorenni zvukovoho obrazu [The evolution of the arranger’s artistic palette in creating a sound image]. Current issues of cultural studies, No. 12, pp. 174–178. [in Ukrainian].

Skurativskyi, V. & Hlushchenko, V. (2023). Muzychna ta shumova palitra zvukovoho suprovodu zobrazhennia peizazhiv v audiovizualnomu tvori [The musical and noise palette of the sound accompaniment of the image of landscapes in an audiovisual work]. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Arts and Production, [e-journal]. No. 6 (1), pp. 64–74. https://doi.org/10.31866/2617-2674.6.1.2023.279238 [in Ukrainian].

Yunyk, T. Riazantsev, L. & Horevalov, S. (2022). Suchasni tekhnolohii zapysu zvuku [Modern sound recording technologies]. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Arts and Production, [e-journal]. No. 5 (1), pp. 64–69. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257180 [in Ukrainian].

Yunyk, T. & Tsarev, M. (2021). Saundtrek v suchasnomu kino [Soundtrack in modern cinema]. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Arts and Production,[e-journal]. No. 4 (1), pp. 67–77. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235086 [in Ukrainian].

Bourbon, A. & Zagorski-Thomas, S. (Eds.). (2020). The Bloomsbury handbook of music production. London, 413 p. [in English].

Burns, L.A. & Hawkins, S. (Eds.). (2019). The Bloomsbury handbook of popular music video analysis. London, 466 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-15

Номер

Розділ

Статті