УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ РЕЛОКАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.305632

Ключові слова:

сучасні технології; підготовка майбутніх учителів початкових класів; релокація університету; інновації в освіті; неперервність освітнього процесу; якість навчання.

Анотація

Пропонована стаття присвячена дослідженню можливостей використання сучасних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах релокації університету. Вимушене тимчасове переміщення ЗВО може призвести до низки викликів, пов’язаних із забезпеченням неперервності навчання та якості підготовки майбутніх фахівців. У статті досліджуються можливості та переваги використання сучасних технології для забезпечення високої якості навчання.

Авторка розглядає вплив релокації університету на освітній процес та аналізує як упровадження сучасних технологій може бути використане для подолання цих викликів. Стаття розкриває вплив релокації на підготовку майбутніх учителів початкових класів та пропонує шляхи вдосконалення цього процесу через використання сучасних технологій для поліпшенняя навчання у цих умовах.

Біографія автора

Крістіна Петрик

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Bakhmat, N.V. (2024). Proiektna kultura maibutnikh pedahohiv: efektyvnist vykorystannia elektronnykh resursiv [Project culture of future teachers: the effectiveness of using electronic resources]. Proceedings. Series: Pedagogical sciences, Vol. (213), pp. 417–423. [in Ukrainian].

Koval, L.V. (2021). Yevropeiskyi vektor stratehichnykh zmin u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly [European vector of strategic changes in the professional training of future primary school teachers]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools: coll. of science works. Zaporizhzhia, Vol. 76. pp. 158–161. [in Ukrainian].

Komar, O.A. (2022). Teoretychni pytannia pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Theoretical issues of training future primary school teachers to use innovative technologies in professional activities]. Proceedings. Series: Pedagogical sciences, Kropyvnytskyi, Vol. 207, pp. 22–27. [in Ukrainian].

Lyman, I., Petryk, K. (2023). Tradytsii ta novatsii: mizhnarodnyi i yevropeiskyi dosvid osvitnoi diialnosti Berdianskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu v umovakh relokatsii [Traditions and Innovations: International and European Experience of Educational Activities of Berdiansk State Pedagogical University in the Conditions of Relocation]. Ukrainian Yearbook of European Integration Studies. Kyiv, APREI, Vol. VIII. pp. 46–55. Available at: http://yearlybook-aprei.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/The-Ukrainian-Yearlybook-on-European-Integration-Studies.-Issue-VIII.-2023.pdf/ [in Ukrainian].

Nahorna, N.O. (2020). Formuvannia proiektno-tekhnolohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv tekhnolohii u protsesi navchannia proiektuvanniu i modeliuvanniu [Formation of project and technological competence of future technology teachers in the process of teaching design and modeling]. High school. No. 9 (193). pp. 49–57. [in Ukrainian].

Nesterenko, M. (2021). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do orhanizatsii dystantsiinoho navchannia v umovakh suchasnoho osvitnoho landshaftu [Preparing future primary school teachers for the organization of distance learning in the modern educational landscape]. Scientific notes of Berdyan State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences: coll. of science works. Berdiansk, Vol. 3. pp. 98–105. [in Ukrainian].

Tvorchyi videoproiekt “Kod natsii ukrainskoho narodu na storinkakh pidruchnykiv movno-literaturnoi osvitnoi haluzi” do Dnia ukrainskoi pysemnosti ta movy [Creative video project “The Code of the Nation of the Ukrainian People on the Pages of Textbooks in the Language and Literature Educational Field”]. Available at: https://youtu.be/MPvFwt8YIS0 (Accessed 21 Apr. 2024) [in Ukrainian].

Alıeksıeıeva, H., Petukhova, L., Nesterenko, M., Petryk, K. & Bernátová, R. (2023). Quasi-professional educational environment in the professional training of future teachers. Turkish Online Journal of Distance Education, No. 24 (2), pp. 19–31. Available at: https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/76597/1078800 [in English].

Kuzminskyi, A.I., Kuchai, O.V., Bida, O.A., Chychuk, A.P., Sihetii, I.P. & Kuchai, T.P. (2021). Distance learning in the training of specialists in higher education. Modern information technologies and innovative teaching methods in training specialists: methodology, theory, experience, problems: a collection of scientific papers, No. 60, pp. 50–58. [in English].

Lopatina, H., Tsybuliak, N., Popova, A., Bohdanov, I. & Suchikova, Y. (2023). University without Walls: Experience of Berdyansk State Pedagogical University during the war. Problems and Perspectives in Management, No. 21(2-si), pp. 4–14. DOI: https://doi.org/10.21511/ppm.21(2-si).2023.02 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-15

Номер

Розділ

Статті