ОСОБЛИВОСТІ ОПАНУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Марина Кубай
  • Ярослав Коляска

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.305840

Ключові слова:

мова; лексика; комунікація; студент.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей роботи з іншомовною лексикою. Розглядаються основні етапи формування необхідних навичок студентів під час навчання; інструменти та ресурси, які допомагають у вивченні лексики: онлайн-словники, мобільні додатки й інтерактивні вправи. Обговорюються індивідуальні підходи до вивчення лексики, враховуючи різні стилі навчання та індивідуальні особливості студентів. Увага акцентується на важливості постійної практики і використання мовних навичок у реальних ситуаціях для досягнення успіху в опануванні іноземної мови.

Біографії авторів

Марина Кубай

викладач кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Ярослав Коляска

студент 1-го курсу, інженерно-технологічний факультет Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Hladka, O. (2018). Osoblyvosti rozvytku inshomovnoi leksychnoi kompetentnosti studentiv-filolohiv [Features of the development of foreign language lexical competence of philology students]. Proceedings. Series: Philological sciences.Vol. 165. pp. 467–468. [in Ukrainian].

Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity : vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [All-European recommendations on language education: study, teaching, evaluation]. Scientific editor of the Ukrainian edition, Dr. Ped. Sciences, Prof. S.Yu. Nikolayeva. Kyiv, pp. 165–172. [in Ukrainian].

Metody navchannia [Learning methods]. PPP, CLIL, Lexical Approach, Task-based learning. Available at: https://nus.org.ua/view/bagato-metodiv-navchannya-inozemnyh-mov-kombinujte-yih/ (Accessed 27 March 2024). [in Ukrainian].

Osvitno-kvalifikatsiina kharakterystyka bakalavra: napriamu pidhotovky 0919 “Mekhanizatsiia ta elektryfikatsiia silskoho hospodarstva” [Educational and qualification characteristics of the bachelor: training direction 0919 “Mechanization and electrification of agriculture”]. Kyiv, 2019. pp. 41–43. [in Ukrainian].

Available at: https://eezeeenglishzone.wordpress.com/2016/08/12/teaching-vocabulary-to-advanced-students-a-lexical-approach/(Accessed 28 March 2024). [in English].

Available at: https://buki.com.ua/news/metod-acotsiatsii-dlya-vyvchennya-movy/ (Accessed 28 March 2024). [in Ukrainian].

Working with Words: A Guide to Teaching and Learning Vocabulary (Cambridge Handbooks for Language Teachers). 2018. pp. 147–149. [in English].

Lewis, M. The lexical approach. LTP. 2019. pp. 115–127. [in English].

Language Learning Strategies Based on the Educational Concept of Innovation and Entrepreneurship. Open Access Library Journal, Vol. 3. No. 6, June 24, 2021. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-15

Номер

Розділ

Статті