ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КНР ТА УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.305976Ключові слова:
молодші школярі; іншомовна компетентність; загальна середня освіта; методи навчання; засоби навчання; КНР; Україна.Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему формування іншомовної компетентності молодших школярів у КНР та Україні.
Представлено авторське розуміння поняття іншомовної компетентності та окреслено основні завдання вивчення англійської мови учнями початкової школи в КНР, психологічні характеристики вікового періоду, а саме молодших школярів в КНР.
На основі аналізу сучасних вітчизняних наукових розвідок, доведено ефективність використання методу проєктів, ігрової діяльності, технології ТРВЗ тощо на уроках англійської мови у початковій школі.
Посилання
Baidiuk, L. (2022). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly v suchasnykh umovakh [Formation of Future Primary School Teachers’ Communicative Competence in Modern Con-ditions]. Problems of Modern Teacher Training. No. 2 (26), pp. 59–69. [in Ukrainian].
Kostikova, I. & Tszian, Khaochzhe (2023). Muzychno-pisenni zasoby formuvannia anhlomovnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv: mozhlyvosti tsyfrovykh tekhnolohii [Musical and song means of forming junior schoolchildren’s English-language competence: possibilities of digital techno-logies]. Electronic Scientific Professional Journal “Open educational e-environment of modern university”. No. 15, pp. 73–84. [in Ukrainian].
Kotelianets, Yu.S. & Nikitina, O.O. (2021). Formu-vannia inshomovnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv zasobamy TRVZ-pedahohiky [Formation of Foreign Lan-guage Competence of Junior Schoolchildren by Means of TEFL Pedagogy]. Scientific notes. Series: Pedagogical Sciences. No. 200, pp. 21–25. [in Ukrainian].
Lakhmotova, Yu.V. (2018). Navchannia inozemnykh mov molodshykh shkoliariv u shkolakh KNR [Teaching Foreign Languages to Primary School Students in Chinese Schools]. Candidate’s thesis. Kharkiv, 245. [in Ukrainian].
Му Venlun, Sobchenko, T.M. (2023). Vykorystannia tsyfrovykh platform u vyshchii muzychnii osviti KNR v epokhu “INTERNET+” [The Use of Digital Platforms in Higher Music Education in China in the Internet+ Era]. Materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii “Resursno-oriientovane navchannia v “3D”: dostupnist, dialoh, dynamika. (m. Poltava, 22–23 liutoho 2023 roku) – Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference “Resource-oriented learning in “3D”: accessibility, dialogue, dynamics”. (Poltava, February 22–23, 2023). Poltava, pp. 1059–1062. [in Ukrainian].
Olynets, T. (2018). Formuvanni inshomovnoi komu-nikatyvnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv zasobamy proektnoi tekhnolohii [Formation of junior schoolchildren’s foreign language communicative competence by means of project technology]. Pedagogical Education: Theory and Practice. No. 25 (2). Kamianets-Podilskyi, pp. 236–240. [in Ukrainian].
Sobchenko, T.M. (2022). Vykorystannia tsyfrovykh servisiv ta instrumentiv u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [The use of digital services and tools in the process of professional training of future music teachers]. Scientific journal of Khor-tytsia National Academy. No. 2, pp. 93–100. [in Ukrainian].
Smolianiuk, N., Sobchenko, T. & Syrota, A. (2024). Tsyfrovi servisy na urokakh “Dyzain i tekhnolohii”: problemy, realii, perspektyvy. [Digital services in Design and Technology classes: problems, realities, prospects]. Youth & market. No. 3 (233), pp. 18–23. [in Ukrainian].
王国荣. (2008). 初中生英语学习策略研究与培养[D]. 山东师范大学: 山东师范大学. [in Chinese].
王飞. (2007). 初中生英语学习策略培训的研究[D]. 东北师范大学: 东北师范大. [in Chinese].
徐淑燕. (2017). 中国初中生英语学习策略研究述评. [in Chinese].
陈德喜. (1985). 高师理科低年级英语教改浅论. 宝鸡师院学报(哲学社会科学版 (04), pp. 98–103. [in Chinese].
胡学云. (1992).中学英语教改理论面面观. 山东外语教学 (Z1),145-148+157. [in Chinese].
作者:夏俊晶. (2019). 浅谈利用小学低年级学生心理特点培养英语听说能力 作者:校园英语杂志社. [in Chinese].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.