FOSTERING VISUAL LITERACY IN THE CLIL-ORIENTED ENGLISH CLASSROOM

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.306894

Ключові слова:

візуальна грамотність; CLIL; викладання англійської мови; урок англійської мови як іноземної.

Анотація

Стаття досліджує інтеграцію стратегій візуальної грамотності у викладанні англійської мови за методикою предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL). Основна увага приділяється використанню творів мистецтва та візуальних органайзерів. Дослідження висвітлює зростаючу важливість навичок візуальної грамотності в сучасному світі та їх значення у викладанні мови, особливо в контексті CLIL. Описано методи розвитку візуальної грамотності в CLIL-орієнтованих класах англійської мови. Представлено практичні стратегії для майбутніх вчителів англійської мови, включаючи навчальну діяльність на основі віртуальних екскурсій, створення історичних хронологій та застосування графічних органайзерів.

Біографії авторів

Iryna Shkola

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської та німецької філології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, доцент кафедри іноземних мов і методики викладання Бердянського державного педагогічного університету

Maryna Zuienko

доктор філологічних наук, професор кафедри англійської та німецької філології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

Iryna Tymynska

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської та німецької філології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

Посилання

Salnyk, I.V. (2018). Pidhotovka anhlomovnoho vchytelia: problemy intehratsii fakhovoho i movnoho navchannia [Training of an English-speaking teacher: problems of integration of professional and language training]. Collection of Scientific papers Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University. Pedagogical series. Vol. 24. Kamianets-Podilsk, pp. 30–32. [in Ukrainian].

Aanstoos, J. (2003). Visual literacy: an overview, 32nd Applied Imagery Pattern Recognition Workshop, Proceedings, pp. 189–193. [in English].

Apisak Sukying (2017). EFL Pre-Service Teachers’ Perceptions of CLIL. Asian Education Studies; Vol. 2, No. 4; Available at: https://www.academia.edu/63933799/EFL_Pre_Service_Teachers_Perceptions_of_CLIL [in English].

Coyle, D., Hood, P. & Marsh, D. (2010). CLIL. Content and Language Integrated Learning. Cambridge: Cambridge University Press. [in English].

Dalton-Puffer, C., Nikula, T. & Smit, U. (2010). Charting policies, premises and research on content and language integrated learning. In C. Dalton-Puffer, T. Nikula & U. Smit (Eds.), Language Use and Language Learning in CLIL Classrooms (pp. 1–19). Amsterdam/Philadelphia, NL/PA John Benjamins Publishing Company. [in English].

Hunt, M. (2010). UK Teachers’ and Learners’ Experiences of CLIL resulting from the EU-funded Project ECLILT. Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, 4(1), pp. 27–39 Available at: http://laclil.unisabana.edu.co/index.php/LACLIL/article/view/laclil.2011.4.1.3. [in English].

Kamalian, B., Soleimani, H. & Sadeghi, M. (2021). The effect of graphic organizers on improving Iranian EFL learners’ writing performance. Journal of Language and Translation, 11(1), pp. 101–116. [in English].

Marzano, R.J., Pickering, D.J. & Pollock, J.E. (2001). Classroom Instruction That Works: Research-Based Strategies for Increasing Student Achievement. Assn for Supervision & Curriculum; 1st edition (January 1, 2001). 178 p. [in English].

Mercuri, S.P. (2020). The effect of graphic organizers on the academic achievement of English learners in content areas. Journal of Interdisciplinary Studies in Education, 9(2), pp. 390–404. [in English].

Piquer Vives, I. & Lorenzo Galés, N. (2015). Reflecting on CLIL innovation: An interview with Do Coyle and Elisabet Pladevall. Bellaterra: Journal of Teaching and Learning Language and Literature, 8(1), pp. 86–93. [in English].

Rakhno, M. & Shramko, R. (2021). Forming the Linguosocial and Cultural Competence of Bachelor Students – Prospective Translators by Means of the Course Comparative Lexicology and Grammar of Ukrainian and English: Experience of Using CLIL Technologies. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, No. 9 (113), pp. 126–144. DOI: 10.24139/2312-5993/2021.09/126-144 [in English].

Shabani, K. & Adel, S. M. R. (2015). The effect of graphic organizers on enhancing EFL learners’ listening comprehension ability. Journal of Applied Linguistics and Language Research, 2(8), pp. 151–167. [in English].

Suwannoppharat, K. & Chinokul, S. (2015). Applying CLIL to English language teaching in Thailand: Issues and challenges. LACLIL, 8(2), pp. 237–254. [in English].

Yastıbaş, A. E. & Takkaç, M. (2022). The effect of graphic organizers on EFL learners’ critical thinking skills in reading comprehension. International Journal of Instruction, No. 15 (2), pp. 139–160. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-12

Номер

Розділ

Статті