ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ У ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.307753Ключові слова:
професійна освіта; майбутні фахівці; активні методи навчання; метод кейсів; ситуаційне завдання; дисципліни електроенергетичного циклу.Анотація
У статті обґрунтовано доцільність застосування активних методів навчання в освітньому процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Розглянуто теоретичні основи та дидактичні особливості впровадження методу кейсів в освітній процес професійної підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 015.33 Професійна освіта (енергетика, електротехніка та електромеханіка), зокрема у викладання дисциплін електроенергетичного циклу. Розглянуто структуру типового кейсу з дисциплін електроенергетичного циклу і етапи роботи студентів з ситуаціями. Наведено приклади кейсів, які студенти вирішують на практичних заняттях з нормативних дисциплін “Основне електрообладнання виробництва” та “Альтернативна енергетика”.
Посилання
Androshchuk, I. (2013). Vykorystannia keis-metodu v protsesi pidhotovky maibutnikh pedahohiv [Using the case method in the process of training future teachers]. Professional development of personality. Vol. 1. pp. 181–188. [in Ukrainian].
Kozak, L.V. (2015). Keis-metod u pidhotovtsi maibutnikh vykladachiv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti [Case method in training future teachers for innovative professional activity]. Educational discourse. Vol. 3. pp. 153–162. [in Ukrainian].
Sydorenko, O., Chuba, V. (2001). Sytuatsiina metodyka navchannia: teoriia i praktyka [Situational teaching method: theory and practice]. Kyiv, 127 p. [in Ukrainian].
Surmin, Yu.P. (2005). Metod analizu sytuatsii (Case-study) ta yoho navchalni mozhlyvosti [Method of analyzing situations (Case-study) and its educational possibilities]. Globalization and the Bologna process: problems and technologies: monograph. Kyiv. pp. 71–82. [in Ukrainian].
Tovkanets, H.V. (2011). Osoblyvosti zastosuvannia keis-metodu u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Peculiarities of using the case method in the process of professional training of a future specialist]. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series “Pedagogy, social work”. Vol. 3. pp. 148–150. [in Ukrainian].
Sheremeta, P.M., Kanishchenko, L.H. (1999). Keis-metod: z dosvidu vykladannia v ukrainskii biznes-shkoli [Case method: from the experience of teaching in a Ukrainian business school]. Kyiv, 80 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.