ЗМІСТОВО-ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.307817Ключові слова:
професійна підготовка; дистанційне навчання; інформаційні технології; освітня платформа Moodle.Анотація
У статті розглядаються особливості організації дистанційного навчання в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану; уточнюється сутність понять “дистанційна освіта” та “дистанційне навчання”, а також специфіка реалізації синхронної і асинхронної моделі освітньої діяльності. Проаналізовано зовнішні (пов’язані з функціонуванням системи дистанційної освіти) та внутрішні (пов’язані із взаємодією викладача та студентів) чинники, які визначають якість дистанційної освіти. Схарактеризовано змістові і технологічні аспекти освітньої платформи Moodle як модульно-об’єктно-орієнтованого навчального середовища, яке дає можливість проєктувати і структурувати освітній курс.
Посилання
Zabolotskyi, A.Yu. (2016). Problema yakosti dystantsiinoho navchannia [The problem of distance learning quality]. Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology. No. 11. Dnipropetrovsk, pp. 221–224. [in Ukrainian].
Kontseptsiia rozvytku dystantsiinoi osvity v Ukraini [The concept of distance education development in Ukraine]. Approved by the Resolution of the Ministry of Education and Science of Ukraine on December 20. 2000. Educational portal. Availableat: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html [in Ukrainian].
Kucherenko, N. (2018). Dystantsiine navchannia yak vyklyk suchasnoi universytetskoi osvity: filosofsko-pravovyi vymir [Distance learning as a challenge of modern university education: philosophical and legal dimension]. Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series: Legal Sciences. No. 906. pp. 34–40. [in Ukrainian].
Kukharenko, V.M. (2002). Dystantsiine navchannia: umovy zastosuvannia [Distance education: conditions of application]. Distance course: education. manual. (Ed.). V.M. Kukharenko. The third edition. Kharkiv, 320 p. [in Ukrainian].
Mala, I. (2022). Dystantsiine navchannia yak diievyi instrument upravlinskoi osvity [Distance learning as an effective tool of management education]. Scientific Notes of the University “KROK”. No. 2 (66). pp. 132–151. [in Ukrainian].
Osvitnii protses v umovakh voiennoho stanu v Ukraini [The educational process in the conditions of martial law in Ukraine]. Materialy vseukrainskoho naukovo-pedahohichnoho pidvyshchennia kvalifikatsii, 3 travnia – 13 chervnia 2022 roku – Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Pedagogical Advanced Training, May 3 – June 13, 2022. Odesa, 2022. 504 p. [in Ukrainian].
Tkachenko, L.V. & Khmelnytska, O.S. (2021). Osoblyvosti vprovadzhennia dystantsiinoho navchannia v osvitnii protses zakladu vyshchoi osvity [Peculiarities of the implementation of distance learning in the educational process of a higher education institution]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools. No. 75. Vol. 3. pp. 91–96. [in Ukrainian].
Chykalova, M. & Yukhno, N. (2023). Osoblyvosti osvitnoho protsesu v umovakh povnomasshtabnykh boiovykh dii [Peculiarities of the educational process in conditions of full-scale hostilities]. Ukrainian Educational journal. No. 3. pp. 13–22. [in Ukrainian].
Shevchuk, H.Y. (2021). Dystantsiine navchannia u vyshchii shkoli: perevahy, nedoliky, perspektyvy [Peculiarities of the educational process in conditions of full-scale hostilities]. Scientific journal of the National Pedagogical University named after Mykhaylo Drahomanov. No. 79. Kyiv, pp. 205–209.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.