ВРАХУВАННЯ ОСНОВНИХ ПЕРЕВАГ І НЕДОЛІКІВ ТЕСТІВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ЇХ У КОНТРОЛЮВАЛЬНИХ ДІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.307818Ключові слова:
тест; контроль; контролювальні дії; професійно-значуща інформація; професійна компетентність; освітній процес.Анотація
У статті розглянуто необхідність оптимального вибору методів та інструментів контролю, що має забезпечувати економію часу, який витрачається на перевірку, бути мобільним, надійним і неупередженим. Детально проаналізовано переваги та недоліки застосування тестів як найбільш прийнятного інструмента контролю якості навчальних досягнень здобувачів вищої освіти.
Посилання
Bieliaieva, O., Silnycha, N. & Nikolaieva, N. (2012). Vykorystannia testiv uspishnosti v protsesi navchannia latynskoi movy ta medychnoi terminolohii [The use of achievement tests in the process of learning the Latin language and medical terminology]. Humanization of the educational process: coll. of science works. (Ed.).V.I. Sypchenko. Sloviansk, Special issue 6. part. 1. pp. 29–37. [in Ukrainian].
Borysova, A.O., Kolesnyk, A.O., Bielikova, O.F. (2012). Vykorystannia kompiuternoho testuvannia u vykladanni inozemnykh mov [Use of computer testing in teaching foreign languages]. Economic strategy and prospects of trade and services sector development. Vol. 1 (2). pp. 434–439. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)_63. [in Ukrainian].
Honcharova, Ye.Ie., Slipchenko, L.B., Kostenko, V.H. & Prykhodko, Ya.M. (2024). Testuvannia yak diievyi metod kontroliu yakosti zasvoiennia znan zdobuvachamy vyshchoi osvity [Testing as an effective method of quality control of knowledge acquisition by students of higher education]. Aktualni pytannia linhvistyky, profesiinoi linhvodydaktyky, psykholohii i pedahohiky vyshchoi shkoly: materialy VIII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Poltava, 22–24 lystopada 2023 r.). – Topical issues of linguistics, professional linguistic didactics, psychology and pedagogy of higher education: Proceedings of the VIII International Scientific and Practical Conference (Poltava, November 22–24, 2023). Poltava, pp. 72–74. [in Ukrainian].
Zinchenko, O.Ie. (2014). Pidvyshchennia yakosti testuvannia i obiektyvnist otsiniuvannia rivnia znan [Improving the quality of testing and the objectivity of assessing the level of knowledge]. Information and control systems at railway transport. No. 4. p. 26. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4 [in Ukrainian].
Kioresko, O.V. (2020). Metodyka testuvannia rivnia sformovanosti movlennievoi kompetentnosti u maibutnikh vykladachiv u chytanni frantsuzkoi movy [Methodology for testing the level of formation of speaking competence of future teachers in reading French. Social and humanitarian bulletin. Vol. 36. pp. 57–59. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2020_36_24 [in Ukrainian].
Konovalenko, O.Ie. & Brusentsev, V.O. (2012). Problema avtomatyzovanoho testuvannia ta otsiniuvannia znan [The problem of automated testing and assessment of knowledge]. Information Processing Systems. Vol. 2. pp. 301–305. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_2_62 [in Ukrainian].
Osnovy pedahohichnoho otsiniuvannia [Basics of pedagogical assessment]. Part 1. Theory: Educational and methodological and informational and reference materials for pedagogical workers. (Ed.). I. Bulakh. Kyiv, 2005. 96 p. [in Ukrainian].
Peretiatko, V. & Koval, V. (2019). Zastosuvannia metodyky onlaintestuvannia v navchanni khimii [Application of online testing methods in teaching chemistry]. Pedagogical Education: Theory and Practice. Vol. 27. pp. 157–162. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_28 [in Ukrainian].
Petrenko, S.V. & Nazarenko, N.M. (2020). Perevahy i nedoliky vykorystannia kompiuternoho testuvannia navchalnykh dosiahnen z inozemnoi movy [Advantages and disadvantages of using computer testing of educational achievements in a foreign language]. Innovative Pedagogy. Vol. 22 (2). pp. 38–41. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(2)_10 [in Ukrainian].
Prochukhan, D.V. & Kostyria I.V. (2021). Kryterialno-oriientovane testuvannia na osnovi vykorystannia kompiuteriv yak zasobu otsiniuvannia yakosti znan studentiv [Criterion-oriented testing based on the use of computers as a means of assessing the quality of students’ knowledge. Theory and practice of social systems management. No. 2. pp. 67–80. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2021_2_8 [in Ukrainian].
Reutska, Yu.Iu. & Mirskykh, H.O. (2012). Definitsii pedahohichnoho testuvannia [Definitions of pedagogical testing]. Bulletin of NTUU “KPI”. Radio engineering series, Radio equipment construction. Vol. 50. pp. 139–146. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2012_50_18 [in Ukrainian].
Telychko, N.V. & Mohun, I.V. (2022). Testuvannia yak odyn z naukovo obgruntovanykh doslidnytskykh metodiv pedahohichnoho vymiriuvannia ta otsiniuvannia [Testing as one of the scientifically based research methods of pedagogical measurement and evaluation]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Ser. Pedagogy. Social work. Vol. 2. pp. 167–170. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_2_37 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.