ГОТОВНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СТВОРЕННЯ ПРОЄКТНОЇ КОМАНДИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308728Ключові слова:
діяльність проектної команди; етапи існування проектної команди; лідер проектної команди науково-педагогічних працівників; особистісні якості науково-педагогічного працівника; проектна команда науково-педагогічних працівників; рольова структура проектної команди; уміння створювати проектну команду.Анотація
У статті розглянуто сутність готовності науково-педагогічних працівників до створення проєктної команди. Акцентовано на сучасних тенденціях реформування освіти та зростанні значення проєктного підходу до здійснення наукових досліджень. Зазначено, що у цьому контексті науково-педагогічним працівникам важливо розвивати уміння створювати команду для розроблення та реалізації проєктів у сфері освіти і науки. Розкрито шляхи підвищення ефективності, продуктивності, інноваційності та конкурентоспроможності діяльності проєктної команди. Виокремлено її сутнісні ознаки та умови успішного функціонування. Розглянуто принципи формування та діяльності проєктної команди науково-педагогічних працівників, досліджено стадії її розвитку, рольову структуру та критерії оцінювання, які підлягають моніторингу.
Посилання
Banit, O.V. (2019). Hotovnist top-menedzheriv mizhnarodnykh orhanizatsii do formuvannia proektnykh komandnykh struktur [Readiness of top managers of international organizations to form project team structures]. Adult education: theory, experience, perspectives. Vol. 1 (15). pp. 67–78. [in Ukrainian].
Banit, O.V. (2019). Komandoutvorennia yak produktyvna pedahohichna tekhnolohiia osvity [Team building as a productive pedagogical technology of education]. Innovative transformations in modern education: challenges, realities, strategies (Open Forum-ITME-CRS-2019): Proceedings of the first All-Ukrainian open scientific and practical forum (Kyiv–Odesa, October 10–13, 2019). Odesa: Institute of Computer Systems of Odesa National Polytechnic University. Vol. 1.221. pp. 62–64. [in Ukrainian].
Barkova, K.O. (2023). Komandoutvorennia yak skladova formuvannia uspishnoho korporatyvnoho seredovyshcha [Team building as a component of the formation of a successful corporate environment]. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. No. 4. pp. 194–199. [in Ukrainian].
Horbunova, V.V. (2014). Psykholohiia komandotvorennia: tsinnisno-rolovyi pidkhid do formuvannia ta rozvytkukomand [The psychology of team building: a value-role approach to the formation and development of teams]. Monograph. Zhytomyr: I. Franko Department of the State University. 290 p. [in Ukrainian].
Pastukh, L.V. (2020). Komandoutvorennia yak vazhlyvyi napriam upravlinnia zakladamy zahalnoi serednoi osvity v umovakh realizatsii kontseptsii “nova ukrainska shkola” [Team building as an important direction of management of general secondary education institutions in the context of the implementation of the “New Ukrainian School” concept]. Actual problems of psychology: proceedings of the science Ave. H.S. Kostyuk Institute of Psychology of the National Academy of Education Sciences of Ukraine. Kharkiv, Vol. 57. pp. 50–58. [in Ukrainian].
Piddiachyi, V.M. (2022). Adaptatsiia pedahohiv do zminy umov profesiinoi diialnosti ta kopinh-stratehii [Adaptation of teachers to changing conditions of professional activity and coping strategies]. Adult education: theory, experience, perspectives. Vol. 1 (21). pp. 84–96. [in Ukrainian].
Piddiachyi, V.M. (2022). Rozvytok hnuchkykh navychok fakhivtsiv v umovakh dynamichnykh zmin suchasnoho rynku pratsi [Development of flexible skills of specialists in the conditions of dynamic changes of the modern labor market]. Youth & market. No. 7–8 (205–206). pp. 77–83. [in Ukrainian].
Piddiachyi, M.I. (2019). Sotsialno-profesiinyi rozvytok: kompetentnisno oriientovane navchannia starshoklasnykiv [Socio-professional development: competence-oriented education of high school students]. Coll. theses of the Ist All Ukrainian. science and practice Internet Conf. “Competency-oriented education: challenges and prospects” (Kyiv, September 30, 2019). Kyiv, pp. 104–107. [in Ukrainian].
Whillans, A. & Perlow, L. (2021). Experimenting during the shift to virtual team work: Learnings from how teams adapted theiractivities during the COVID-19 pandemic. Information and Organization. Vol. 31. Issue 1. p. 12 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.