АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ЗАРУБІЖНОГО ТА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ ЩОДО НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВ СУЧАСНОГО ВИРОБНИЦТВА НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308738Ключові слова:
основи сучасного виробництва; уроки технологій; навчання учнів; освіта; технології.Анотація
У статті поданий аналітичний огляд проведених досліджень вітчизняних і зарубіжних учених та практиків щодо навчання учнів основ сучасного виробництва на уроках технологій. Проведений контент-аналіз дав змогу охарактеризувати особливості української освітньої системи, де під час практичних занять часто обмежується використанням застарілого обладнанням та верстатного парку, натомість у школах зарубіжних країн, таких як Німеччина та Японія реалізується тісна взаємодія освіти з сучасним виробництвом, в якому здійснюється системне впровадження новітніх технологій. Вноситься пропозиція щодо запровадження кращого досвіду до вітчизняної практики, зокрема, залучення до співпраці з промисловими підприємствами і оновлення навчальних програм із залученням курсів з робототехніки, програмування та цифрової грамотності, спрямованих на пропедевтичну підготовку кваліфікованих кадрів для сучасного ринку праці.
Посилання
Dualne profesiine navchannia v Nimechchyni dlia inozemtsiv. LearnGermanOnline: website [Dual Vocational Training in Germany for Foreigners]. Available at: http://surl.li/ytvoqs (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Introducing Virtual Reality and Emerging Technologies in a Teacher Training STEM Course. MDPI: website. Available at: https://www.mdpi.com/2227-7102/13/10/1044 (Accessed 01 Jun. 2024). [in English].
IT-osvita za standartamy Microsoft i Cisco. Osvita.UA : website [IT education according to Microsoft and Cisco standards]. Available at : https://osvita.ua/consultations/40526/ (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Nao (robot). Vikipediia : website. [Nao (robot)]. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Nao_(robot) (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
SoftServe. Available at: https://www.softserveinc.com/uk-ua (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Sparking Innovation in STEM Education with Technology and Collaboration. OECD iLibrary: website. Available at: http://surl.li/lmmttg (Accessed 01 Jun. 2024). [in English].
U.S. Department of Education Launches New Initiative to Enhance STEM Education for All Students. U.S. Department of Education. Available at: http://surl.li/qszfue (Accessed 01 Jun. 2024). [in English].
We are GlobalLogic. GlobalLogic: website. Available at : https://www.globallogic.com/about/# (Accessed 01 Jun. 2024). [in English].
Hromadskyi prostir [Public space]. Available at: http://surl.li/djegmo (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Dopomoha hromadam ta zapusk novykh osvitnikh initsiatyv. Epam: website [Helping communities and launching new educational initiatives]. Available at : http://surl.li/wlkcut (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Litsei “Intelekt” [Lyceum “Intellect”]. Available at: https://lyceum-intellect.kiev.ua (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Maibutni lidery IT [Future leaders of IT]. The Maibutnih: website. Available at: https://maibutni.com.ua (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Navchalna prohrama “Tekhnolohii 10–11 klasy (profilnyi riven)”. Osvita.UA : website [Educational programs in technology (professional level) for grades 10–11 of secondary schools]. Available at: https://osvita.ua/school/program/program-10-11/58970/ (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Navchalna prohrama “Tekhnolohii 10–11 klasy (riven standartu)”. Osvita.UA: website [Technology curriculum (standard level) for grades 10–11 of secondary schools]. Available at: https://osvita.ua/school/program/program-10-11/58969 (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
Uriadovyi portal [Government portal]. Available at: http://surl.li/uzyydp (Accessed 01 Jun. 2024). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.