INCREASING STUDENTS’ MOTIVATION TO LEARN ENGLISH THROUGH INTERACTIVE GAMES
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308740Ключові слова:
студент; вивчення англійської мови; педагогіка; вивчення; ігровий метод.Анотація
Методи, прийоми та матеріали, які використовуються в класі, відіграють важливу роль у досягненні бажаного рівня успіху у вивченні іноземної мови. Це полегшить досягнення успіху у викладанні мови, якщо практика в класі буде відповідати предмету, що викладається, рівню знань, інтересам і очікуванням студента, а також на рівні, який відповідає їхнім потребам. Тому вважаємо доцільним звернути увагу на вплив ігрового методу на навчання студентів англійської мови, способи застосування ігор, дослідженню яких і присвячена стаття.
Мета дослідження дослідити стимулювальні способи вивчення англійської мови в навчальних закладах та вплив ігрового методу на процес у рамках цих методів. Під час дослідження були використані такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури, спостереження, експеримент, методи психодіагностики, якісний та кількісний аналіз результатів дослідження. Важливим методом у дослідженні відповідної проблеми є аналіз літератури.
Наукова новизна статті полягає у тому, що дослідження, проведені в галузях психології, фізіології, соціології та комунікації, показали, що гумористична, весела та приємна атмосфера також займає важливе місце в житті та соціальній взаємодії. Відповідно, це дослідження довело місце і важливість афективних факторів у вивченні іноземної мови та той факт, що вони полегшують вивчення мови в класі. Прийняття широкого й змістовного використання ігор у вивченні мови гарантує, що вчитель буде у центрі навчально-виховного процесу, замість того, щоб заповнювати прогалини або витрачати час на уроці. Одним із корисних аспектів використання ігор на уроках іноземної мови є те, що учні позбавляються від хвилювання вивчення мови та почуваються максимально комфортно.
Посилання
Aksungur, S.T. (1997). Using Games in Language Teaching. In Teaching factor in Foreign Language Classes. First International Tömer Conference. (s. 30–43), June 6–7 1997, Tömer Gaziantep Branch. [in English].
Andrew, W. (1984). Games for Language Learning (2nd. Ed.). Cambridge University Press. [in English].
Bendo, A. & Erbas, I. (2019). Teaching English Through Games. European Journal of Language and Literature, 5(3):43, DOI: 10.26417/330rsg77n Available at: https://www.researchgate.net/publication/355751269_Teaching_English_Through_Games/citation/download [in English].
Durukafa, G. & Kirish, S. (2002). İlköğretimde Yabancı Dil Öğretimi ve Öğretmen Yetiştirme Programı [Foreign Language Teaching and Teacher Training Program in Primary Education]. Dokuz Eylül University Buca Education Faculty Magazine, Issue: 14, pp. 93–97. [in Azerbaijani].
Ersoz, A. (2000). Six Games for the EFL/ESL Classroom. The Internet TESL Journal, June 2000, 6 (6). Available at: http://iteslj.org/Lessons/Ersoz-Games.html [in English].
Köksal, D. & Cesur, K. (2012). Students and Instructors’ Perceptions of Objective Tests Used to Assess Language Performance at University Level 1. Eğitimde Kuram ve Uygulama, Journal of Theory and Practice in Education 2012, 8 (1):41–53. [in English].
Prasad, U. (2003). Achieving Communicative Competence in English. The Hindu:Online edition of India’s National Newspaper Tuesday, Jul 29, 2003. Available at: http://www.thehindu.com/thehindu/edu/2003/07/29/stories/2003072900010200.htm. [in English].
Stronin, M.F. (1984). İngilis dili dərsində təhsil oyunları [Educational games in the English language class]. M.: Education, 112 p. [in Azerbaijani].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.