ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК ІЗ ГЛЯДАЧЕМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308811

Ключові слова:

телевізійний експеримент; креатив; рейтинг; слот; фідбек.

Анотація

У статті проаналізовано сучасні різножанрові телевізійні експерименти, розкрито особливості їх підготовки та роботу тележурналіста у кадрі. Досліджено організацію роботи, тайм-менеджменту кореспондента до випуску аудіовізуальних творів, та визначено і упорядковано види фідбеку на подібний медіапродукт. Відстежено трансформаційні процеси українського телебачення після початку повномасштабної війни, та їхніх впливів на стан медіаринку. Використано такі методи дослідження, а саме: теоретичний – вивчення досвіду підготовки і реалізації телевізійних експериментів; порівняльний – аналіз використання цього жанру серед різних телеканалів у вітчизняному телепросторі.

Біографії авторів

Наталія Цімох

кандидат мистецтвознавства, заслужений працівник культури України, доцент кафедри тележурналістики Київського національного університету культури і мистецтв

Віталій Захаров

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри тележурналістики Київського національного університету культури і мистецтв

Ольга Терещенко

заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри тележурналістики Київського національного університету культури і мистецтв

Посилання

Anie, I. (2013). Pidruchnyk iz zhurnalistyky [Journalism textbook]. Kyiv, 544 p. [in Ukrainian].

Burdina, E.O. (2017). Infoteinment, yak sotsiokomunikatyvne yavyshche v suchasnykh ukrainskykh informatsiino-publitsystychnykh teleproektakh [Infotainment as a socio-communicative phenomenon in modern Ukrainian information and journalistic TV projects]. Сandidateʼs thesis. V.N. Karazin Kharkiv National University. 257 p. [in Ukrainian].

Haludzina-Horobets, V. (2021). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti suchasnoho informatsiinoho prostoru [The phenomenon of social networks in the context of the modern information space]. Ukrainian Information Space, No. 1 (7), pp. 198–205. [in Ukrainian].

Goyan, V. (1999). Informatsiina televiziina prohrama: typolohichna kharakterystyka, parametry diialnosti zhurnalista [Information television program: typological characteristics, parameters of the journalist]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv Taras Shevchenko University. Institute of Journalism. 210 p. [in Ukrainian].

Dmytrovskyi, Z.E. (2020). Orhanizatsiia roboty na telebachenni [Organization of work on television]. Lviv, 98 p. [in Ukrainian].

Dosenko, A.K. & Pohrebniak, I.V. (2020). Internet-zhurnalistyka: komunikatyvni markery [Internet journalism: communicative markers]. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].

Zdorovega, V.Y. (2004). Teoriia i metodyka zhurnalistskoi tvorchosti [Theory and methods of journalistic creativity]. Lviv, 220 p. [in Ukrainian].

Lazebny, V.S., Bakiko, V.M. & Omelyanets, O.O. (2018). Orhanizatsiia televiziinoho vyrobnytstva [Organization of television production]. Kyiv, 162 p. [in Ukrainian].

Lubkovych, I.M. (2009). Sotsiolohiia i zhurnalistyka [Sociology and journalism]. Lviv, 232 p. [in Ukrainian].

Sivash, K. (2021). Hliadatskyi fidbek yak element parasotsialnoi komunikatsii z ekrannymy media-personamy [Audience feedback as an element of parasocial communication with on-screen media personalities]. Available at : <http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/journalism/article/download/11062/11328> (Accessed 04 June 2024). [in Ukrainian].

Chekmyshev, O.V. (2021). Osnovy zhurnalistyky [Basics of journalism]. Kyiv, 168 p. [in Ukrainian].

Shyika, S. (2022). Zhanrovi osoblyvosti informatsiinoi zhurnalistyky [Genre features of information journalism]. Ukrainian Information Space, No. 1 (9), pp. 147–160. [in Ukrainian].

Shkliarevskyi, H. (2014). Vikno u realnist. Rezhysura audiovizualnykh mystetstv [A window into reality]. Directing audiovisual arts. Kyiv, 455 p. [in Ukrainian].

Yakovets, А. (2009). Televiziina zhurnalistyka [Television journalism]. Kyiv, 262 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-12

Номер

Розділ

Статті