ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ АВТОРСЬКОЇ ПРОГРАМИ: АНАЛІЗ МЕДІЙНОГО КОНТЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308813Ключові слова:
авторська програма; медійний контент; громадська думка; інтерв’ю, аналіз; дослідження.Анотація
У статті проаналізовано роль та значення авторських телевізійних програм у сучасному медійному контенті. Досліджено їхню функцію у забезпеченні передачі актуальних тем і проблем сучасності. Розглянуто особливості трендів у використанні інтерв’ю як засобу для створення інформаційного вмісту і формування громадської думки.
Застосовано такі методи дослідження, а саме: теоретичний – аналіз наукової літератури та публікацій, які вже існують у сфері медійних досліджень, що дозволило систематизувати концепції, які визначають сутність та функціональність програм; емпіричний – практичні дослідження та збір даних і проведено інтерв’ю з експертами. Отримані результати були проаналізовані з метою вивчення впливу авторських програм на аудиторію та їхнє сприйняття; системно-аналітичний метод уможливив аналізувати взаємозв'язки між елементами авторських телевізійних програм та їхнім впливом на глядачів, а також виявив ключові фактори, що впливають на ефективність таких програм у формуванні громадської думки і споживчих смаків.
Посилання
Venher, I. (2014). Avtorski prohramy v konteksti komertsiynoho telebachennya [Author’s programs in the context of commercial television]. Television and radio journalism. No. 13. Lviv, pp. 169–175. [in Ukrainian].
Hoyan, V.V. (2007). Zhurnalistska tvorchist u protsesi audiovizualnoyi komunikatsiyi: dosvid ukrayinskoho efiru [Journalistic creativity in the process of audiovisual communication: the experience of Ukrainian broadcasting]. Actual issues of mass communication. No. 8. Kyiv, pp. 23–30. [in Ukrainian].
Kazmirenko, A.V. (2021). Vplyv ekolohichnykh trendiv staloho rozvytku na industriyu mody v Ukrayini [The impact of environmental sustainability trends on the fashion industry in Ukraine]. Modern challenges of sustainable business development. Abstracts of Papers of the 2nd International Scientific and Practical Conference. Zhytomyr. Ukraine, 4–5 November, 2021. Zhytomyr, pp. 26–27. [in Ukrainian].
Kovalynska, I.V. (2014). Neverbalna komunikatsiya [Nonverbal communication]. Kyiv, 289 p. [in Ukrainian].
Kotliar, S. & Fedorenko, V. (2018). Avtorska prohrama – oblychchya vitchyznyanoho telebachennya [Author’s Program as a Face of Domestic Television]. Bulletin of the Kyiv National University of Culture and Arts. Series: Audiovisual art and production [e-journal]. No. 1, рр. 5–17. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.1.2018.140831 [in Ukrainian].
Mediaspozhyvannia v Ukraini: zmina mediapotreb ta prohrash rosiiskoi propahandy, 2024. [Media consumption in Ukraine: changing media needs and the loss of Russian propaganda, 2024]. Ukrinform [online]. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-presshall/3400544-mediaspozivanna-v-ukraini-zmina-mediapotreb-ta-progras-rosijskoi-propagandi-prezentacia-doslidzenna.html> (Accessed 07 Apr. 2024). [in Ukrainian].
Mysko, O.S., Melymuka, V.I. & Mykhaylovska, O.A. (2018). Osnovni tendentsiyi ekodyzaynu v industriyi mody [The main trends in eco-design in the fashion industry]. Resource-saving technologies for the light, textile and food industries. Abstracts of Papers of International Scientific and Practical Internet Conference. Kremenchuk. Ukraine, 18–19 November. 2018. pp. 98–99. [in Ukrainian].
Sadretdinova, N.V. & Humenyuk, Yu.O. (2019). Naukovo-teoretychnyy analiz aspektiv spozhyvannya ekolohichnoho odyahu [A scientific and theoretical analysis of the aspects of ecological clothing consumption]. Fashion Industry, [e-journal] No. 1. pp. 55–62. DOI: http:// doi.org/10.30857/2706-5898.2019.1.4 [in Ukrainian].
Ustenko, T.A. (2019). Ekolohichnyy dyzayn ta vyrobnytstvo odyahu z vykorystannyam vtorynnoyi syrovyny [Eco-friendly design and production of clothing using recycled materials]. Scientific developments of young people at the present stage. Abstracts of Papers of the 18th All-Ukrainian Scientific Conference. Kyiv, 18–19 April 2019. pp. 649–650. [in Ukrainian].
Chudovska, I. (2021). Sotsiolohiya masovykh komunikatsiy [Sociology of mass communication]. Kyiv, 235 p. [in Ukrainian].
Berne, E. (2018). What Do You Say After You Say Hello? London, 512 p. [in English].
Butko, O. & Semenova, K. (2020). Video interview in contemporary media space. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production, [e-journal] No. 3 (2), pp. 190–196. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217640 [in English].
Medvedieva, A. & Chernenko, S. (2021). Issue of the interview genre in contemporary media space. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production, [e-journal] No. 4 (1), pp. 11–17. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235059 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.