LITERARY TEXTS IN THE ACQUISITION OF ENGLISH LANGUAGE IN HIGHER SCHOOLS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308818Ключові слова:
англійська мова; художній текст; вища освіта; навчання; методи.Анотація
Читання художніх текстів є дуже важливим у навчанні іноземної мови. Використовувані тут одиниці утворюють особливий специфічний пласт лексики, виконують у мовленні різні функції та мають різну структуру й окрему семантичну цілісність. Пошук точних критеріїв прочитання різних типів художніх текстів завжди був складною проблемою, і в результаті виникли такі фразеологічні критерії, як повторюваність, стійкість, семантична унікальність та інші, відомі як художня література. Ця стаття присвячена застосуванню можливостей вивчення англійської мови студентами вищої школи через художні тексти. Під час дослідження пояснюються умови читання учнями художніх текстів методами, які слугуватимуть легкому засвоєнню іноземної мови. Представлена стаття пояснює правила, яких дотримуються на уроках читання, показує шляхи подолання труднощів розуміння тексту за допомогою різноманітних художніх творів, висвітлює значення уроків “домашнього читання” у формуванні читацьких звичок учнів. Розвиток навичок читання англійською мовою за допомогою літературних творів викликає інтерес учнів до читання, поліпшує їхню швидкість читання та, зрештою, підвищує їхній ентузіазм щодо вивчення англійської мови.
Мета дослідження полягає в тому, що основним завданням вищої школи у викладанні іноземної мови є не лише теоретичне вивчення мови, а й її внесок у практичне оволодіння нею, а також визначення ролі художніх текстів у цьому напрямі. .
Основна наукова новизна дослідження полягає у тому, що аналіз представлених під час дослідження методів показує, що вони відрізняються за змістом, а оволодіти навичками усного мовлення, аудіювання, письма та читання можливо в результаті правильно організованої практики через художній текст. процес мовленнєвої діяльності.
Посилання
Developing Reading Skills: A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises Techniques and Resources in Teaching English. ELT Methodology. 1st edition. Oxford University Presss, 1994. 125 p.
Bailey, E. (2015). Reading Comprehension Skills: Making Predictions. Available at: http://specialed.about.com/od/readingliteracy/a/Reading-Comprehension-Skills-Making-Predictions.htm
Mustafa, S.K., Osama, S.A., Mahammed, S.A. & Rekar, J.M. (2021). Investigating Factors affecting Poor Reading Culture Among EFL University Students. Education, Sustainability and Society (ESS), 4(1), pp. 33–38.
Short, M. (1989). Reading, Analysing and Teaching Literature. New York: Longman Inc.
Teaching reading skills in foreign language. Cristine Nutall. Macmillan Heinemann, 1996. 289 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.