ХАРАКТЕРИСТИКА МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.309076Ключові слова:
майбутній вихователь закладу дошкільної освіти; мотиви; мотивація; мотиваційний компонент; професійний імідж; формування професійного іміджу; театральна педагогіка.Анотація
У статті акцентовано увагу на вагомості формування професійного іміджу майбутніх вихователів, що є складним і багатоаспектним процесом, який найефективніше здійснювати засобами театральної педагогіки. На основі аналізу наукових джерел представлено власне розуміння мотивації (вершини професіоналізму, що характеризується основними чинниками досягнення: саморозвиток, самовдосконалення, самоосвіта та самоконтроль) і мотиваційного компонента формування професійного іміджу майбутніх вихователів ЗДО засобами театральної педагогіки.
Посилання
Atroshchenko, T. & Yokob, A. (2023). Potentsial teatralnoyi pedahohiky u formuvanni profesiynoho imidzhu u maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity [The potential of theater pedagogy in shaping the professional image of future teachers of preschool education institutions]. Social Work and Education. Vol. 10 (4), pp. 521–529. [in Ukrainian].
Bobireva, O.S. (2023). Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity zasobamy interaktyvnykh tekhnolohiy [Formation of professional competence of future educators of preschool education institutions by means of interactive technologies]. Doctor’s of Philosophy thesis. Mukachevo, 403 p. [in Ukrainian].
Busel, V.T. (2005). Velykyy tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayinskoyi movy: 250000 [A large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language: 250,000]. Kyiv; Irpin, 1728 p. [in Ukrainian].
Gurtovenko, N.V. (2014). Motyvatsiynyy komponent – holovna skladova hotovnosti studentiv do profesiynoyi diyalnosti [The motivational component is the main component of students’ readiness for professional activity]. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”. Vol. 30, pp. 55–58. [in Ukrainian].
Yokob, A.P. (2022). Profesiynyy imidzh maybutnikh vykhovateliv zakladu doshkilnoyi osvity yak problema psykholoho-pedahohichnykh studiy [Professional image of future teachers of preschool education institution as a problem of psychological and pedagogical studies]. Youth & market. Vol. 7–8 (205–206), pp. 159–162. [in Ukrainian].
Kovrei, D.Y. (2022). Formuvannya mizhkulturnoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity u koledzhakh [Formation of intercultural competence of future teachers of preschool educational institutions in colleges]. Doctor’s of Philosophy thesis. Mukachevo, 325 p. [in Ukrainian].
Kuznetsova, O.Yu., Trotsko, A.V. & Shtefan, L.A. (2021). Meta, zavdannya ta funktsiyi teatralnoyi pedahohiky yak nauky. Psykholoho-pedahohichni problemy vyshchoyi i serednoyi osvity v umovakh suchasnykh vyklykiv: teoriya i praktyka [Purpose, tasks and functions of theater pedagogy as a science. Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice]. Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference. Kharkiv, Vol. 1, pp. 35–38. [in Ukrainian].
Perhailo, N.A. (2015). Pidhotovka zdobuvachiv do profesiynoyi diyalnosti: sotsialno-pedahohichnyy aspekt [Preparation of applicants for professional activity: socio-pedagogical aspect]. Proceedings of Nizhinsky State University named after Mykola Gogol. Vol. 4, pp. 215–219. [in Ukrainian].
Belenka, G.V. & Polovina, O.A. (2015). Pidhotovka maybutnikh vykhovateliv do roboty z ditmy doshkilnoho viku: kompetentnisnyy pidkhid [Preparation of future educators to work with children of preschool age: competence approach]. Kyiv, 244 p. [in Ukrainian].
Prokhorenko, L.I. (2013). Doslidzhennya osoblyvostey motyvatsiynoho komponentu samorehulyatsiyi u molodshykh pidlitkiv iz ZPR [Study of the peculiarities of the motivational component of self-regulation in younger adolescents with mental retardation]. Education of persons with special needs: ways of development. Vol. 4 (1), pp. 157–165. [in Ukrainian].
Olefir, V.O. (2009). Psykholohichnyy tlumachnyy slovnyk naysuchasnishykh terminiv: blyzko 3000 sliv [Psychological explanatory dictionary of the most modern terms: about 3000 words]. Kharkiv, 672 p. [in Ukrainian].
Telychko, T.V. (2021). Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity na zasadakh mizhdystsyplinarnoho pidkhodu [Formation of professional competence of future educators of preschool education institutions based on the principles of an interdisciplinary approach]. Doctor’s of Philosophy thesis. Mukachevo, 294 p. [in Ukrainian].
Trofaila, N.V. (2019). Pidhotovka maybutnikh vykhovateliv do emotsiynoho rozvytku ditey doshkilnoho viku [Preparation of future educators for the emotional development of preschool children]. Candidate’s thesis. Southern Ukrainian “National Pedagogical University named after K.D. Ushinsky”. Odesa, 270 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.