ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ РЕСУРСІВ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ

Автор(и)

  • Анастасія Дімітрова
  • Ганна Алєксєєва http://orcid.org/0000-0003-3204-3139
  • Олександр Антоненко
  • Олександр Овсянніков
  • Олена Матвійчук-Юдіна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.313851

Ключові слова:

інтерактивність; освітні технології; онлайн-освіта; індивідуалізація; освітній інтерес; комунікативні навички.

Анотація

У статті досліджуються можливості використання інтерактивних ресурсів у викладанні англійської мови в онлайн-форматі. З огляду на стрімкий розвиток цифрових технологій та зростання потреби на дистанційне навчання, інтерактивні інструменти, такі як віртуальні дошки, навчальні платформи та онлайн-ігри, відіграють ключову роль у підвищенні ефективності навчального процесу і зацікавленості серед здобувачів освіти.

Автори, спираючись на власний досвід викладання в умовах діджиталізації освітнього процесу та гейміфікації основних елементів уроків, аналізують переваги та виклики інтеграції таких ресурсів. Зокрема, інтерактивні технології поліпшують увагу здобувачів освіти, сприяють розвитку комунікативних навичок та надають можливість персоналізації навчання. Вони допомагають створити навчальне середовище, яке активно залучає здобувачів освіти до процесу навчання, роблячи його більш привабливим і результативним.

Біографії авторів

Анастасія Дімітрова

студентка IV курсу соціально-гуманітарного факультету за спеціальністю Філологія (англійська мова перша, німецька мова, переклад включно) Бердянського державного педагогічного університету

Ганна Алєксєєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Олександр Антоненко

кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Олександр Овсянніков

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Олена Матвійчук-Юдіна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Національного авіаційного університету

Посилання

Alieksieieva, H.M. (2014). Formuvannia hotovnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv do zastosuvannia kompʼiuternykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Formation of future social pedagogues’ readiness to use computer technologies in professional activities]. Monograph. Berdiansk. 260 p. [in Ukrainian].

Alieksieieva, H.M., Kravchenko, N.V., Antonenko, O.V. & Horbatiuk, L.V. (2017). Vykorystannia ihrovykh tekhnolohii v protsesi profesiinoi pidhotovky studentiv pedahohichnykh zakladiv vyshchoi osvity yevrointehratsii [Using game technologies in the process of professional training of students of pedagogical institutions of higher education towards European integration]. Scientific Bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky. Issue 6(119). Series: Pedagogy. Odesa: PNU named after K. D. Ushynsky, pp. 7–14. [in Ukrainian].

Vasylchuk, N.O. (2013). Demohrafichni chynnyky vplyvu na trudovyi potentsial [Demographic factors influencing labor potential]. Odesa National University Herald. Vol. 18, Issue 1/1, pp. 51–53. (Accessed 21 Oct. 2024). [in Ukrainian].

Hryshyna, L., Havrylenko, N. & Hryshyna, N. (2014). Otsinka podatkovoi efektyvnosti prohram pidtrymky maloho i serednoho biznesu [Assessment of tax efficiency of programs supporting small and medium enterprises]. Scientific Works of Kirovohrad National Technical University. Economic Sciences. Issue 25, pp. 193–198. Available at: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/734/1/30.pdf (Accessed 21Oct. 2024). [in Ukrainian].

Dubovyk, O. & Havrylenko, N. (2013). Dotsilnist stymuliuvannia maloho ta serednoho biznesu [Feasibility of stimulating small and medium enterprises]. Economics. Finanсes. Law. No. 1, pp. 15–17. Available at: https://previous.scientia.report/index.php/archive/article/view/926 (Accessed 21 Oct. 2024). [in Ukrainian].

Kravchenko, N., Alieksieieva, H., Horbatiuk, L. & Khomenko, S. (2022). Orhanizatsiia vykhovnoi roboty zakladu osvity pid chas karantynu zasobamy informatsiino-kompʼiuternykh tekhnolohii [Organization of educational work of educational institutions during quarantine using information-computer technologies]. Scientific Notes of Berdiansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences: Collection of Scientific Papers. Issue 1, pp. 177–188. DOI: https://doi.org/10.31494/2412-9208-2022-1-1-177-188 [in Ukrainian].

Kulynych, T., Shepel, I. & Havrylenko, N. (2021). Rozvytok upravlinskoho obliku na osnovi ryzyk-oriientovanoho pidkhodu [Development of managerial accounting based on a risk-oriented approach]. Economic Analysis. Vol. 31, No. 1, pp. 17–24. Available at: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1868/6565656954 (Accessed 21 Oct. 2024). [in Ukrainian].

Pavlenko, L. & Pavlenko, M. (2022). Pidkhody do vdoskonalennia zmistu dystsypliny “Tsyfrovi tekhnolohii v profesiinii diialnosti” v umovakh vymushenoho dystantsiinoho navchannia [Approaches to improving the content of the discipline “Digital Technologies in Professional Activity” under forced distance learning conditions]. Scientific notes of Berdyansk State Pedagogical University. Pedagogical sciances. 1(2), pp. 311–324. DOI: https://doi.org/10.31494/2412-9208-2022-1-2-311-324 (Accessed 21.10.2024). [in Ukrainian].

Rehent, Yu. (2024). Prybultsi z maibutnoho = pokolinnia Z. Yak z nymy porozumitysia? [Aliens from the future = Generation Z. How to get along with them?]. Available at: https://nus.org.ua/view/prybultsi-z-majbutnogo-pokolinnya-z-yak-z-nymy-porozumitysya/ (Accessed 21 Oct. 2024). [in Ukrainian].

Yuzyk, O.P. (2021). Mediaosvita pry pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv informatyky u Polshchi: z istorii stanovlennia ta vprovadzhennia [Media education in the training of future informatics teachers in Poland: from the history of formation and implementation]. Bulletin of the T.H. Shevchenko National University “Chernihiv Colehium”. Series: Pedagogical Sciences. No. 213 (169), pp. 165–170. Available at: https://visnyk.chnpu.edu.ua/21-13-169-28/ (Accessed 21 Oct. 2024). [in Ukrainian].

Anggeraini, N. & Afifah, R. (2017). The Effectiveness of Digital Storytelling in Teaching English as a Foreign Language: A Case Study on EFL Students. International Journal of Language and Linguistics, 4(1), pp. 35–42. [in English].

Chang, V., Jones, A. & Kunnemeyer, R. (2002). The Role of Online Learning in Higher Education: A Case Study of Learner Attitudes to Online Learning in a University Setting. Educational Media International, 39(3–4), pp. 233–244. [in English].

Dudeney, G. & Hockly, N. (2007). How to Teach English with Technology. Pearson Longman. [in English].

Havrylenko, N. (2022). An analytical support methodology for transformational processes. In: Digital Technologies in the Contemporary Economy. Vilnius: Mykolas Romeris University, pp. 186–197. URL: https://cutt.ly/e86kkxU (Accessed 21 Oct. 2024). [in English].

Nestorenko, T. (2016). Economic Impact of International Students on a Host City: Case of the University of Economics in Bratislava. 3rd Teaching & Education Conference, the International Institute of Social and Economic Sciences, June 28 – July 1, 2016, Barcelona. Available at: https://ideas.repec.org/p/sek/itepro/3906577.html [in English].

Nestorenko, T., Nestorenko, O. & Peliova, J. (2017). Displaced and Fake Universities – Experience of Ukraine. Economic, Political and Legal Issues of International Relations 2017. Volume of Scientific Papers. Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov, pp. 265–271. Available at: https://1ll.ink/MP0jV [in English].

Oxford, R.L. (1990). Language learning strategies: What every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle Publishers. [in English].

Robin, B.R. (2006). Digital storytelling; a powerful technology for 21st century classroom. Theory into Practice, 47, pp. 220–228, 1543–0421. DOI: 10.1080/00405840802153916 [in English].

Vasilchuk, N. & Kuzmenko, E. (2015). Market infrastructure as an integral element of infrastructure system. European Reforms Bulletin. No. 3, pp. 25–28. Luxembourg (Accessed 21 Oct. 2024). [in English].

Wang, Y. & Zhu, M. (2013). Interactive Learning in Language Education: Engaging Students with Technology. Journal of Educational Technology Development and Exchange, 6(2), pp. 1–12. [in English].

Yuzyk, O., Yuzyk, M., Bilanych, L., Honcharuk, V., Bilanych, H. & Fabian, M. (2022). Distance Learning in Higher Education Institutions in Conditions of Quarantine and Military Conflicts. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. Vol. 22, No. 4, pp. 741–749. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.4.87. (Accessed 21 Oct. 2024). [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-02

Номер

Розділ

Статті