ОСОБЛИВОСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314153Ключові слова:
професійна підготовка; майбутні фахівці; бакалаври професійної освіти; технологічна практика; навчальна практика; виробнича практика.Анотація
У статті висвітлено основні аспекти практичної підготовки студентів спеціальності 015.33 “Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)” в закладах вищої освіти.
Наведено мету, завдання та функції технологічної практики студентів. Розглянуто два етапи технологічної практики – навчальну технологічну та виробничу технологічну й подано опис їхніх програми.
Подано перелік професійних компетентностей, які формуються у процесі проходження студентами технологічної практики. Схарактеризовано функції керівників технологічної практики від університету та підприємства. Описано процедуру звітності та захисту технологічної практики майбутніми бакалаврами професійної освіти.
Посилання
Butylina, O.V. & Kudrynska, A.I. (2015). Navchalna praktyka yak chynnyk profesionalizatsii studentiv [Educational practice as a factor in the professionalization of students]. Collection of scientific works of the Kharkiv National University of Internal Affairs. Vol. 1. pp. 182–190. [in Ukrainian].
Kosiak, I.V. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv za profilem tekhnolohiia vyrobiv lehkoi promyslovosti pid chas vyrobnychoi tekhnolohichnoi praktyky [Formation of professional competence of future engineers-pedagogues in the profile of technology of light industry products during production technological practice]. Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. Vol. 1. pp. 164–170. [in Ukrainian].
Makohin, O. & Yakymovych, T. (2019). Vyrobnycha praktyka yak systemna vzaiemodiia mizh komponentamy profesiinoi pidhotovky [Industrial practice as a systemic interaction between components of professional training]. Collection of scientific works of the Kyiv, Lviv, Berezhany, Gomel. Vol. 5. pp. 60–63. [in Ukrainian].
Onipko, V. & Vynnychuk, R. (2021). Osoblyvosti praktychnoho komponenta profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u suchasnykh umovakh universytetskoi osvity [Features of the practical component of professional training of future specialists in modern conditions of university education]. Ukrainian professional education. Poltava. Vol. 9,10. pp. 67–77. [in Ukrainian].
Useinova, L.Yu. (2010). Formuvannia profesiino-praktychnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv v umovakh vyrobnychoi praktyky [Formation of professional and practical competence of future engineers-pedagogues in the conditions of industrial practice]. Candidateʼs thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
Chechotka, A. (2019). Tekhnolohichnyi aspekt praktychnoi diialnosti maibutnikh fakhivtsiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Technological aspect of practical activity of future specialists in the process of professional training]. Origins of pedagogical skills. Vol. 24. pp. 230–234. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.