ОСОБЛИВОСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314153

Ключові слова:

професійна підготовка; майбутні фахівці; бакалаври професійної освіти; технологічна практика; навчальна практика; виробнича практика.

Анотація

У статті висвітлено основні аспекти практичної підготовки студентів спеціальності 015.33 “Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)” в закладах вищої освіти.

Наведено мету, завдання та функції технологічної практики студентів. Розглянуто два етапи технологічної практики – навчальну технологічну та виробничу технологічну й подано опис їхніх програми.

Подано перелік професійних компетентностей, які формуються у процесі проходження студентами технологічної практики. Схарактеризовано функції керівників технологічної практики від університету та підприємства. Описано процедуру звітності та захисту технологічної практики майбутніми бакалаврами професійної освіти.

Біографії авторів

Вікторія Жигірь

доктор педагогічних наук, професор, декан факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти Бердянського державного педагогічного університету

Валентина Перегудова

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Butylina, O.V. & Kudrynska, A.I. (2015). Navchalna praktyka yak chynnyk profesionalizatsii studentiv [Educational practice as a factor in the professionalization of students]. Collection of scientific works of the Kharkiv National University of Internal Affairs. Vol. 1. pp. 182–190. [in Ukrainian].

Kosiak, I.V. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv za profilem tekhnolohiia vyrobiv lehkoi promyslovosti pid chas vyrobnychoi tekhnolohichnoi praktyky [Formation of professional competence of future engineers-pedagogues in the profile of technology of light industry products during production technological practice]. Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. Vol. 1. pp. 164–170. [in Ukrainian].

Makohin, O. & Yakymovych, T. (2019). Vyrobnycha praktyka yak systemna vzaiemodiia mizh komponentamy profesiinoi pidhotovky [Industrial practice as a systemic interaction between components of professional training]. Collection of scientific works of the Kyiv, Lviv, Berezhany, Gomel. Vol. 5. pp. 60–63. [in Ukrainian].

Onipko, V. & Vynnychuk, R. (2021). Osoblyvosti praktychnoho komponenta profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u suchasnykh umovakh universytetskoi osvity [Features of the practical component of professional training of future specialists in modern conditions of university education]. Ukrainian professional education. Poltava. Vol. 9,10. pp. 67–77. [in Ukrainian].

Useinova, L.Yu. (2010). Formuvannia profesiino-praktychnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv v umovakh vyrobnychoi praktyky [Formation of professional and practical competence of future engineers-pedagogues in the conditions of industrial practice]. Candidateʼs thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Chechotka, A. (2019). Tekhnolohichnyi aspekt praktychnoi diialnosti maibutnikh fakhivtsiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Technological aspect of practical activity of future specialists in the process of professional training]. Origins of pedagogical skills. Vol. 24. pp. 230–234. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-06

Номер

Розділ

Статті