ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314169Ключові слова:
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти; фахова компетентність; фахова підготовка; психолого-педагогічні умови; психолого-педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інтерактивних технологій.Анотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування психолого-педагогічних умов формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інтерактивних технологій. Автори тлумачать їх як створення у закладі вищої освіти такого освітнього середовища, що забезпечить якісне впровадження педагогічних й психологічних факторів, які позитивно вплинуть на реалізацію системної та виваженої освітньої діяльності здобувачів шляхом впровадження засобів інтерактивних технологій, що буде спрямована на вдосконалення усіх компонентів фахової компетентності. Оскільки головний акцент зроблено на використанні інтерактивних технологій у фаховій підготовці, то вони системно і цілеспрямовано представлені у кожній виокремленій умові.
Посилання
Bobireva, O.S. (2023). Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity zasobamy interaktyvnykh tekhnolohiy [Formation of professional competence of future educators of preschool educational institutions by means of interactive technologies]. Doctor’s thesis. Mukachevo State University Mukachevo, 403 p. [in Ukrainian].
Gagarina, N.P. (2014). Pidhotovka maybutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv (diahnostychnyy aspekt) [Preparation of future teachers of preschool educational institutions (diagnostic aspect)]. Kirovohrad, 68 p. [in Ukrainian].
Krutiy, K.L. & Funtikov, O.O. (2010). Doshkilna osvita : slovnyk-dovidnyk : ponad 1000 terminiv, ponyat ta nazv [Preschool education: dictionary-reference: over 1000 terms, concepts and names]. Zaporizhzhia, 324 p. [in Ukrainian].
Kulish, R.V. (2014). Pidhotovka maybutnikh fakhivtsiv doshkilnoyi osvity do profesiynoyi diyalnosti [Preparation of future preschool education specialists for professional activity]. Scientific Bulletin of the MNU named after V.O. Sukhomlynskyi. Pedagogical sciences. Vol. 45 (106), pp. 73–77. [in Ukrainian].
Manko, V. M. (2000). Dydaktychni umovy formuvannya u zdobuvachiv profesiynopiznavalnoho interesu do spetsialnykh dystsyplin [Didactic conditions for the formation of professional cognitive interest in special disciplines]. Collection of scientific works of the National Pedagogical University named after M. Drahomanova. Kyiv, Vol. 2, pp. 153–161. [in Ukrainian].
Barteneva, I.O., Bohdaghova, I.M., Buzhina, I.V. & Semenova, A.V. (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiynoyi pedahohiky [Dictionary-handbook of professional pedagogy]. Odesa, 272 p. [in Ukrainian].
Spodin, L.A. (2001). Pedahohichni umovy formuvannya profesiynoyi spryamovanosti osobystosti studentiv vyshchykh ahrarnykh zakladiv osvity [Pedagogical conditions for the formation of the professional orientation of the personality of students of higher agrarian educational institutions]. Candidate’s thesis. Kyiv, 228 p. [in Ukrainian].
Chaika, V. (2019). Psykholoho-pedahohichni umovy pidhotovky maybutnoho fakhivtsya doshkilnoyi osvity do samorehulyatsiyi profesiynoyi diyalnosti v protsesi navchannya u zakladakh vyshchoyi osvity [Psychological-pedagogical conditions for the preparation of a future specialist in preschool education for self-regulation of professional activity in the process of learning in institutions of higher education]. Training of future specialists in primary and preschool education: reform strategies: collective monograph. Ternopil, pp. 137–154. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.