METHODS OF LEARNING ENGLISH IN HIGHER EDUCATION BASED ON ORAL SPEECH

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314383

Ключові слова:

навчання; англійська мова; усне мовлення; метод; практика.

Анотація

Під час вивчення мови в сучасній системі освіти в глобалізованому світі використовуються різні методи навчання, технології та прийоми. Іноді традиційні та інноваційні методи представлені по-різному, що дає різні результати. Сьогодні застосування сучасних методів під час навчання іноземних мов підвищує мотивацію тих, хто вивчає мову, створює умови для обміну інформацією, спільного обговорення будь-якої теми, актуалізує застосування окремих методик. У статті розглядаються методики вивчення англійської мови на основі усного мовлення.

Мета дослідження  дослідити використання різних методів під час навчання іноземних мов, особливо англійської. Під час роботи були використані такі методи: аналіз психолого-педагогічної літератури, спостереження, експеримент, методи психодіагностики, якісний та кількісний аналіз результатів дослідження. Важливим методом у дослідженні відповідної проблеми є аналіз літератури.

Наукова новизна дослідницької роботи полягає у тому, що заплановано повторні тести в різних вікових групах, з використанням різних навчальних матеріалів, різних методів і методів для поліпшення розуміння, граматики, словникового запасу та вільного мовлення, які є підвимірами мовленнєвих навичок.

Біографія автора

Matanat Mirfayaz Mammadova

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання англійської мови Азербайджанського університету мов

Посилання

Bright, J.A. & McGregor, G.P. (1983). Teaching English as a second language. England: Longman Group Limited.

Brown, Gillian [et.al]. (1989). Teaching the Spoken Language. An approach based on the analysis of conversational English. La Habana, Edición Revolucionaria.

Florez, M.C. (2009). Improving Adult English Language Learners’ Speaking Skills. ERIC Digest. 18 Şubat 2006, Available at: http://www.ericdigests.org/2000-3/adult.htm.

Gall, M.D., Borg, W.R. & Gall, J.P. (1996). Educational research: An introduction. (6th ed.). USA: Longman Publishers.

Littlewood, W.T. (1984). Foreign and second language learning. Cambridge: Cambridge University Press.

Murcia, M.C. (Ed.). (1991). Teaching English as a second or foreign language. (2nd ed.). Boston: Heinle & Heinle Publishers.

Putri, A.F. dana. (2019). Improving Students’ speaking ability through oral presentation. Tanjungpura University.

Senemoğlu, N. (1997). Development, learning and teaching. From theory to practice. Ankara: Spot Printing.

Şahin, T.Y. & Yıldırım, S. (2011). Instructional technologies and material development. Ankara: Anı Publishing House.

Tsang, A. (2020). Enhancing learners’ awareness of oral presentation (delivery) skills in the context of self-regulated learning. Active learning in higher education, No. 21(1), pp. 39–50.

Underhill, N. (2007). Testing spoken language: A handbook of oral testing techniques. Cambridge: Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-06

Номер

Розділ

Статті