THE FEATURES OF MASTERING FOREIGN LANGUAGE VOCABULARY BY STUDENTS OF NON-LANGUAGE HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314387Ключові слова:
мова; лексика; комунікація; студент.Анотація
Статтю присвячено розгляду особливостей роботи над іншомовною лексикою. Розглядаються основні етапи формування необхідних умінь і навичок студентів при навчанні іншомовної лексики. Наводяться приклади завдань із семантизації та закріплення лексики, розроблені на основі сучасних автентичних матеріалів.
У статті під результатом навчання іншомовної лексики в немовному закладі вищої освіти ми розумітимемо сформовану сукупність лексичних знань, навичок і вмінь їхнього використання в різних контекстах, а також стратегію і тактику засвоєння лексичного матеріалу.
Посилання
All-European recommendations on language education: study, teaching, evaluation [scientific editor of the Ukrainian edition, Dr. Ped. Sciences, Prof. S.Yu. Nikolayeva]. Kyiv, pp. 165–172.
Learning methods PPP, CLIL, Lexical Approach, Task-based learning: https://nus.org.ua/view/bagato-metodiv-navchannya-inozemnyh-mov-kombinujte-yih/
Educational and qualification characteristics of the bachelor: training direction 0919 “Mechanization and electrification of agriculture”. Kyiv: Naukmetodtsentr, 2019. pp. 41–43.
Features of the development of foreign language lexical competence of philology students. Olena Hladka. Науковi записки. 2022. С. 118–123.
Available at: https://eezeeenglishzone.wordpress.com/2016/08/12/teaching-vocabulary-to-advanced-students-a-lexical-approach/ (Accessed 28 Mar. 2024).
Available at: https://buki.com.ua/news/metod-acotsiatsii-dlya-vyvchennya-movy/ (Accessed 28 Mar. 2024).
Working with Words: A Guide to Teaching and Learning Vocabulary (Cambridge Handbooks for Language Teachers), 2018. pp. 147–149.
Lewis, M. The lexical approach. LTP. National geographic. 2019. pp. 115–127.
Language Learning Strategies Based on the Educational Concept of Innovation and Entrepreneurship. Open Access Library Journal, Vol. 3. No.6, June 24, 2021. pp. 1–6.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.