МЕТОДИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ DEVOPS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314762Ключові слова:
активне навчання; DevOps; проєктне навчання; гейміфікація; розбір кейсів; мозковий штурм.Анотація
Робота присвячена дослідженню активних методів навчання у викладанні DevOps, які є важливим інструментом у підготовці фахівців у галузі інформаційних технологій. Обґрунтовано необхідність застосування активного навчання для формування практичних навичок і критичного мислення, що є основоположними для успішної роботи в умовах швидкого розвитку IT-сфери. Запропоновано використання таких методів, як проєктне навчання, гейміфікація, розбір кейсів та мозковий штурм, що забезпечують залучення студентів до процесу навчання, підвищують їхню мотивацію і готовність до практичної діяльності у сфері DevOps.
Посилання
Córdova-Esparza, Diana-Margarita, Julio-Alejandro Romero-González, Karen-Edith Córdova-Esparza, Juan Terven, and Rocio-Edith López-Martínez (2024). Active Learning Strategies in Computer Science Education: A Systematic Review. Multimodal Technologies and Interaction 8, No. 6: 50. DOI: https://doi.org/10.3390/mti8060050 [in English].
Doolittle, Peter, Krista Wojdak, and Amanda Walters. 2023. “Defining Active Learning: A Restricted Systematic Review”. Teaching and Learning Inquiry 11 (September). https://doi.org/10.20343/teachlearninqu.11.25 [in English].
Li, R., Lund, A. & Nordsteien, A. (2021). The link between flipped and active learning: a scoping review. Teaching in Higher Education, 28(8), pp. 1993–2027. DOI: https://doi.org/10.1080/13562517.2021.1943655 [in English].
Lutsenko, O. & Lutsenko, G. (Ed.). Active learning: Theory and practice. BoD–Books on Demand, 2022. 174 p. [in English].
Pashchenko, M. (2023). Aktyvni metody navchannia ta yikh perevaha nad tradytsiinymy [Active Learning Methods and Their Advantages Over Traditional Ones]. European Science. pp. 165–175. DOI: 10.30890/2709-2313.2023-24-04-032 [in Ukrainian].
Hryhorenko, V. (2024). Aktyvni metody navchannia u formuvanni tsyfrovoi kompetentnosti bakalavriv z inzhenerii prohramnoho zabezpechennia [Active learning methods in the formation of digital competence of software engineering bachelors]. Youth & market. Monthly Scientific and Pedagogical Journal. Drohobych, No. 5/225. pp. 180–183. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.305846 [in Ukrainian].
Yemelyanenko, T. (2022). Vykrystannia pidhodiv aktyvnoho navchannia pid chas pobudovy modeli mashynnoho navchannia [The Use of Active Learning Approaches in Building Machine Learning Models [Current Problems of Automation and Information Technologies]. Vol. 26. Available at: https://actualproblems.dp.ua/index.php/APAIT/article/view/214 [in Ukrainian].
Komar, I., Pasichnyk, T. & Solyar, T. (2023). Innovatsiini metody vykladannia yak zasib formuvannia suchasnoho fakhivtsia [Innovative Teaching Methods as a Means of Shaping a Modern Specialist]. Bulletin of Science and Education. No. 6 (12). DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-6(12)-431-441 [in Ukrainian].
Martynenko, S. & Nuzhyn, O. (2024). Zastosuvannia aktyvnykh metodiv navchannia u protsesi pidhotovky fakhivtsiv z IT [The use of active learning methods in the training of IT specialists]. Science and Technology Today. No. 5 (33). DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-5(33)-742-751 [in Ukrainian].
Kharchenko, N. & Krasnova O. (2021). Aktyvni metody navchannia – vymoha chasu [Active learning methods – a demand of the times]. Development of Modern Education and Science: Results, Problems, Prospects. Vol. V: Dynamics of Scientific and Educational Research in the Conditions of the Pandemic. Collective Monograph. Scientific Editors: J. Grzesiak, I. Zymomrya, V. Ilnytskyi. Konin – Uzhhorod – Kherson, 428 p. pp. 263–270. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.